Gå til innhold

Mai: Er baby rommet klar??


Hame ble født

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nja, så og si. Babyen skal ikke sove der den første tiden, så mer klar enn det det er nå blir det ikke før den skal sove der fast...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå er det stort sett klart, jeg har termin 21.mai. Dette er min nr 2 og jeg husker at når min sønn kom til verden var det ikke tid til å gjøre så mye annet enn å være mamma, så denne gangen er alt klart. Bleier og kremer er lurt å ha klart, for i ammetåken blir dette helt uviktig å kjøpe!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har ikke gjort noe som helst på det rommet som skal bli barnerom.... vi har planer om å ha babyen på rommet vårt en lang stund uansett...og vi har så masse stæsj inne på det rommet at vi tenkte vi bare venter med barnerom...og uansett så vet ikke vi hva vi får heller...vil lage et typisk jente eller gutterom når vi skal ordne det etterhvert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er nesten klart. Skal bare henge opp en hylle som står ferdig lakkert i garasjen og tørker, og så male ferdig en kommode som også må stå til tørk. Men alt det andre er på plass, bare å legge på sengetøyet. Termin 6. mai.

 

Mangler zinksalve, ellers har vi kjøpt en pakke bleier, men vil prøve den ut før vi kjøper mer. Og pappa'n kan reise ut og kjøpe ting som det dukker opp behov for etterhvert. Stellekremer for øvrig har vi. Og gaskluter. -Og bagen er pakket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...