Gå til innhold

November: hedmark?


sandra_mor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei.

 

Elverum her også!

Termin i slutten av febr. Første barn. Ringte jordmor her om dagen, fikk ikke time før 6 august!!! Hallo! Hun sa jeg kunne ringe Rena, der var det bedre kapasitet. Har du vært hos/kontaktet jordmor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei Nei, nå skrev jeg feil. Ikke temin i febr, men i slutten av november. Kan man skylde på ammetåke alt nå??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei. jeg er og fra Elverum. Var hos legen i dag for første gang. Termin 28 november. Så spennende. Tror ikke jeg gidder å ringe jordmor her med det første....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Bettis! Jeg fikk også tilbud om jordmor i Rena, og har vært på min første time der! Veldig koselig jordmor, men veldig lang kjøretur da.. Har tenkt å gå vekselvis til jordmor og lege, så det blir ikke så vanvittig mange Renaturer totalt sett da. Men har tenkt å prøve å få være med på barseltreff ved helsestasjonen i Elverum når den tid kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Jente 80!

 

Så artig at vi er flere fra Elverum da!!

 

Har veldig lyst å møte andre gravide på treff jeg, det har nettop vært, men det går jo an å lage ett til? Noen som hadde hatt lyst?

 

Jeg er innflytter til byen her, og kjenner nesten ingen. Savner venninner å skravle med, og en liten gravidegjeng hadde jo vært topp!!

 

*klem* til alle Hedmarkingene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Epona.

 

 

Var morsomt å lese innlegget ditt, har nemlig tenkt det samme som deg. Jeg har en datter fra før på 7 måneder som er eneste venninna mi her.... he he( Er tilflytter jeg og, og som hjemmeværende er det begrenset hvor mange nye du blir kjent med)

Hvor gammel er du? jeg er 26..Spørs om ikke vi må få til noe treff etterhvert. skal hjem nå rundt 17 mai, men hadde jo vært moro å få til noe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 28, så vi er jo rimelig like i alder da! :)

 

Flyttet hit i august, så jeg føler meg egentlig veldig ny her enda. Har jobb her, men har vært sykmeldt lenge nå, og da kommer man helt ut av alt..

 

Vet at det er en gjeng som har arrangert noen treff i elverum før, har sett det inne på BIM-treffsiden. Men det går jo an å lage sitt eget? Ekstra artig å treffe andre med termin samme måned! :)

 

Håper vi kunne fått til noe! Hvem har lyst å være med i så fall?

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er forresten satt opp nytt BIM-treff i elverum på treffsiden nå så jeg! 18.mai kl 12 :)

 

Jeg har meldt meg på der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Skulle gjerne vært med på treffet i elverum, men skal bort akkuratt da.. Kanskje det blir flere så jeg kan være med neste gang?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...