Gå til innhold

Tenker og tenker

Trebarnsmor!!!

Anbefalte innlegg

Jeg har en så merkelig følelse av at det bli to denne gang...Tanken på dette gjør meg redd,men samtidig glad. Jeg har to barn fra før,men dette svangerskapet kan så langt ikke sammenlignes med de to andre. Jeg ble dårlig i uke 5!Spyr og er veeeeldig kvalm både dag og natt.I tillegg er jeg trøtt og svimmel. Buksene må jeg feste med et gummistrikk mellom knapp og knapphull :-) Knappen går iallefall ikke igjen!

Vi har tvillinger på begge sidene av slekta...

Og i går tok mamma "ringtesten" på meg (vet at dette ikke er pålitelig,men artig likevel). Vi er fast bestemt på at dette er siste svangerskapet vårt. Men denne testen viser fire barn...Hmmm.Må si jeg lurer veldig på hva som foregår der inne!Jeg er 10 uker på vei, og skal på min første kontroll på onsdag.Skal si dette til legen,men tviler vel på om jeg får på UL. Har noen av dere opplevd det på denne måten!?

Fortsetter under...

Hei!

Jeg har hatt og har det på samme måte. Har også to barn fra før og følte på meg at denne gangen var det annerledes.....fryktelig kvalm og trøtt, og en mage som vokser kjempefort. Og følelsen var riktig! Er 11 uker på vei nå og de vokser og har det fint. Er du sikker på at du ikke får ul? Jeg går til gynekolog som har ul og som tar dette hver gang.

Lykke til ihvertfall....det blir nok travelt med 4 barn men for en glede også :)

Jeg har det også sånn som deg. Fikk mage tidlig og er mye dårligere enn tidligere svangerskap. Folk bare ler av meg og sier jeg er heldig hvis det bare er en. Jeg har også en rar følelse om at det er noe annerledes, men prøver å tenke at så lenge jeg ike vet noe er det nok bare en. Men jeg må si at jeg blir litt smårar etterhvert. Skal til lege på fredag og han har ultraly. Håper på avkreftlse av mistanken, slik at jeg kan nyte resten av svangerskapet. Har hatt lyst på tvillinger før, men ser at livet mitt passer best en om gangen i og med at jeg er veldig mye alene.

Sønnen min sa her en dag; Du har en gutt og ei jente i magen din du mamma! Jeg skvatt litt da.

Mammabuksene måtte på i uke 5, er det rart jeg blir smårar?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...