Gå til innhold

Forhåpentligvis mitt siste innlegg på "slitere"...

Anbefalte innlegg

Jeg er nemlig endelig GRAVID! Etter nesten 2 år og 2 sa ser det altså ut til å funke. Dvs, jeg tar ingenting på forskudd, er bare i 5. uke, og ALT kan skje. Det er et helvete å gå på do. Er så livredd for å oppdage blødninger. Men jeg håper så inderlig at spiren sitter denne gangen!

Tenkte bare jeg skulle si at jeg ble gravid på min fjerde doble pergokur. Så til dere som blir skuffet over at pergi ikke virker første eller andre gang; hos meg skulle det altså fire ganger til før den satt.

Jeg ønsker dere alle lykke til nå som jeg forsvinner over i 1. tri. Jeg vil IKKE tilbake hit....

Håper på å møte dere alle sammen der inne.

Fru kolibri: Har ikke sett noe innlegg fra deg i det siste. Mulig det bare er meg som ikke har fulgt med. Har ikke orket å være så aktiv etter den forrige sa. Men uansett, jeg håper du har det bra og at du får spire snart!

Klem

Fortsetter under...

Annonse

Gratulerer så mye!! Det er så kjekt å se at folk her inne blir gravide. Kos deg med graviditeten du, og får håpe vi ikke ser deg her igjen :-) Møtes forhåpentligvis på 1.trim om tre uker... :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...