Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når pleier disse kursene å starte opp?

Jeg er i min 25. uke og glemmer hele tiden å melde meg på. Tenkte at i morgen, da MÅ jeg ringe for jeg kunne tenkt meg å blitt med på det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det er en gang iløpet av de to siste mnd man er med på slike svangerskapskurs.. : )

Skrevet

Hvor ofte det er kurs kommer nok helt ann på hvor du bor. Tror det er lurt å melde seg på tidlig. Her i Bergen blir kursene fort fulle hvertfall. Jeg har fått plass på et kurs 30 august, har termin 2.november.

Skrevet

Jeg fikk beskjed om å vente med å melde meg på kurs til ordinær UL. Da jeg var på ordinær UL i påsken på Riksen fikk jeg høre at de antakelig ikke har kurs i juli! Dette bekymrer meg veldig.

Som førstegangsfødende har jeg behov for å få en veiledning til hva jeg skal igjennom for å føle meg litt tryggere, og jeg kan ikke før i juli på grunn av at jeg ikke orker å gå før han kan bli med...

Synes det er helt forferdelig hvis det ikke finnes noe tilbud i juli!

Noen andre i samme bås? Jeg venter fortsatt på svar fra Rikshospitalet.

Skrevet

Til lilje74:

Mulig at andre steder har svangerskapskurs.Hør med jordmor,det er sikkert flere tilbud!:)

Skrevet

Jeg prøvde å melde meg på sist jeg var hos jordmor. Var vel i uke 24. Men da var alle kursene fulle både her og i nabo komunen.. Så det kan være lurt å være tidlig ute.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...