Gå til innhold

Babyonboard har fått sin prinsesse i natt!!!

Attpåklatten :-)™

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Må gratulere en gang til... Var litt rask istad fordi jeg hadde besøk og bare hadde snekket meg ned i kjeller'n for å sjekke om det hadde skjedd noe... og det hadde det jo!

Kjære Baby(not)onboard(anymore)! Så godt at alt gikk bra! Venter spent på fødselshistorien... Gratulerer så masse med verdens mest fantastiske under! Gleder meg til å se både deg og henne!

En masse grattishilsner:-)). Så fint at alt gikk bra:-)). Hils dem begge:-))

Det er utrolig, vi er tre modenmammaer som føder den 4 april. Og nå er det to som deler rom:)

Jeg må nok komme meg på Oslo treff snart. Det er nok på tide og treffe flere koselige moden mammaer snart:-))

stor klem

Annonse

Hei og takk for alle koselige gratulasjoner ;)

Kom hjem igår, formen ikke helt på topp, de får ikke blodtrykket ned så nå har jeg begynt på blodtrykksmedisiner :(

Ler litt da jeg leser klokkeslettet da hun ble født.... Det skal være 03.39! Jeg sendte sms i hytt og pine med 04.09........... Jaja ;)

Skal komme tilbake med fødselshistorien senere...

Godt å høre at de også lot deg reise hjem til slutt!

Selv var vi på siste sjekk i går - og får nå endelig starte opp med å kose oss her hjemme ;-)

Hadde tenkt meg innom deg flere ganger på mine evige vandringer mellom barsel B og hotellet, men hver gang jeg var der oppe ble jeg stort sett bare deppa over maset fra alle om pumping, blodprøver etc. at jeg stort sett gikk litt i "kjeller'n" hver gang og da ikke var særlig til visitt.. Men vi treffes nok på treff snart igjen når både store og små ha kommet seg til hektene ;-) Nydelig liten prinsesse du har fått i hvertfall! Perfekt kombinasjon av mamman og pappan sin!

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...