Gå til innhold

Når kommer mens igjen!??

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei, hadde en spontanabort 9 mars, men var ikke langt på vei, ca 5-6 uker... det er nå 6 uker å 3 dager siden, og mensen er ikke kommet tilbake ennå... Noen som vet når d er normalt at den kommer tilbake? Har ikke tatt noen graviditetstest ennå, har ingen symptoner på kroppen at jeg kunne vært gravid, som jeg hadde allerede i uke 5-6 når jeg spontanaborterte. Hvor tidlig eller seint kan symptoner for at du er gravid komme?Har prøvd i ca 1 år nå :(

Fortsetter under...

Hvor langt på vei var du da? I min situasjn var det slik at hadde jeg tatt testen 1 dag senere, ville jeg aldri visst at jeg hadde vært gravid... Nå er det 7 uker og 1 dag siden, ingen mens ennå...Kanskje jeg skulle tatt en test eller?Tenk hvis jeg hadde vært gravid!Men jeg har ingen symptoner på kroppen....Kan jeg være gravid for det?

Hei!

Jeg hadde en spontan abort 28 mars, var da 7 uker +5 dager på vei.Og fikk mensen igjen nå etter ca 4 uker. Tror dette varierer fra person til person jeg...

Nå er endelig mannen i huset kommet hjem etter 2 uker bort på jobb..Så nå er det ikke lenge før vi kan starte "treningen" igjen.. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...