Gå til innhold

Mer fertile om morgenen???

Anbefalte innlegg

Mannen min hevdet i går og ha lest at man har størst mulighet for å lykkes om man mekker baby om morgenen... (og det sier han etter 7. pp...hehehe) - så i går og i dag har vi satset på den teknikken. Må si jeg trodde det var best på kvelden for da blir man liggende stille hele natten så svømmerne får det litt lettere...

Hva tror dere? Hørt noe om det ene eller andre?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4839144-mer-fertile-om-morgenen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vitenskapen sier at el ofte er mellom kl.16.00 og kl.19.00,, så hvis man allerede har hatt kos på morgenen,, så er jo svømmeren nærme målet.. Mere enn hvis kosen kom etter disse klokkeslettene.. I og med at svømmeren bare svømmer et visst antall millimetre i timen eller hva det nå var.. De har en 18cm lang svømmetur til egget. Har hørt at det kan ta dem opptil 10 timer å svømme til dit... Så jeg vil si at mannen din har rett....

Fant frem og leste litt,,, De svømmer med 3mm pr minutt,, Så turen til egglederen tar bare litt over en time.. men leste videre at tiden fra sex til befruktning kan ta opptil 10 timer.. Så sæden må være utholdende.. Så bra at det faktisk går AN å bli gravid,, jeg blir helt fasinert når jeg studerer fruktbarhet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...