Gå til innhold

April: Har alle med termin den 15 født?

Anbefalte innlegg

Heisan!

Er selv 8 dager over terminen med nr 2. Hadde aldri trodd jeg skulle gå så lenge over denne gangen. Forrige kom 4 dager over termin.

Er det andre der ute som er langt over terminen???

Er kjempelei nå. Begynner å bli temmelig utålmodig. Ettersom jeg hadde en tøff fødsel sist, så vil jeg ha det overstått.

Fortsetter under...

Neeeeeei!!!!!

Tenk at vi er 8 dager over terminen i dag! Jeg med nr 1.

Jeg er kjempelei. Har fått BL i symfysen sånn på tampen i tillegg (ikke godt) :-(

Ellers er det jevnt med kynnere, murringer, nedpress og slimete blank/gulaktig utflod (lurer på om det var slimproppen som gikk for et par dager siden, men den var helt uten blodspor så jeg er sannelig ikke helt sikker lengre).

Lykke til med fødselen! Håper det skjer noe for oss begge snart:-)

Jeg er "bare" seks dager på overtid med termin 1704 og har fortsatt ikke født. På en måte bra å se at det er flere...for av og til får jeg følelsen av at alle andre har født...men jeg unner oss alle å føde nå altså! Jeg skal ringe sykehuset imorgen å spørre om time til overtidskontroll. Uansett er det ikke lenge igjen nå.

Litt godt å høre at det er andre ja som også er en del dager over termin.

Jeg har overtidstime på Haukeland Sykehus den 27. Da skal de vurdere om de skal sette i gang fødsel. Kommer vel an på modning. Jeg har også veldig mye kynnere og nedpress. På Tirsdag trodde jeg at fødselen var i gang, da var det halvannen time med vonde kynnere. Det var 10 og 15 min mellom hver. Var sikker på at jeg var i gang, men ble skuffet da det ga seg.

Er ikke annet å gjøre enn å vente..... Vi vet i hvertfall at om innen 1 uke har vi babyene her:-)

Lykke til!!!

Nei!!!!!!! Hadde også termin 15. april, men ingenting har skjedd... Bortsett fra at slimproppen gikk i dag, men det er jo ikke av stor betydning... I 2003 kom jenta vår 6 dager over termin og hadde ikke i halvsøvne trodd at jeg skulle gå lenger enn det 2. gangen. Men, men... Lite å gjøre noe med selv om det er vanvittig utrolig kjedelig å vente og vente :-) Dessuten skal jeg føde på ABC på Ullevål og går jeg over 14. dager på overtid får jeg ikke føde der og da blir jeg rimelig skuffa. Men det er jo noen dager til neste lørdag, da :-))) Lykke til til alle dere andre ventende også!

Jeg hadde også termin 15.4, men ingen tegn til fødsel enda. Var på overtidskontoll i går, settes igang mandag hvis ikke noe skjer før. H*n blir senest født på lørdag... Er så lei! Tenkte jeg skulle prøve akupunktur eller fotsone i morgen.

Annonse

jeg hadde samme termin som my71. 17.april.. som har kommet og gått... skal til overtidsvurdering på fredag hvis ikke noe har skjedd...

har ikke noe tegn til fødsel... og blir bare mer og mer lei og desperat... stakkars gode, snille, tolmodige mannen min...

"godt" at vi er fler...

lykke til jenter...

Hvordan går det med dere jenter?

Har fått med meg at LilleA har født, - men dere andre da?

Går dere fortsatt rundt og er 11 dager over terminen akkurat som meg?

Nå gleder jeg meg til overtidskontroll på fredag. Håper JM kan utrette mirakler slik at jeg får treffe Junior.

Lykke, lykke til alle sammen

Lille Ida ble født 11 dager over termin, den 26.04. Fødselen var som en drøm i forhold til forrige gang. Hun var ute 8 timer etter at jeg kom inn på klinikken. Fikk epidural denne gangen, og det var jo bare herlig. Jeg hadde 5 cm når jeg fikk den. Sov i 2 timer og da de sjekket var det full åpning. Da var det bare til å presse. Hun var ute en halv time etterpå. Hun var stor: 4550 g og 53 cm. Dessverre revnet jeg mye, helt bak, så skal ikke sitte så mye første uken. Men, det går vel fint etterhvert tenker jeg. Håper dere andre som har svart på denne også er blitt ferdig. Er så godt å få det overstått, og så er de jo så nydelig skjønne disse små nurkene. Vi storkoser oss med prinsessen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...