Gå til innhold

Mai: Ja nå er jeg i uke 40!


Gjest

Anbefalte innlegg

Det er helt utrolig!!

Da vi såg de to deilige strekene på testen tenkte vi at nå var vi igang. Om nesten 1 år (ja 40 uker er jo det) så har vi en liten baby å ta oss av, det blir lenge å vente! Men du verden så fort det har gått.

 

Selv om kvalme og oppkast har fulgt meg gjennom hele svangerskapet har jeg elsket å gå slik med den fine magen. Det skal bli veldig rart når den er borte, litt trist faktisk å ikke få kjenne de rare bevegelsene inni der.

 

På kalenderen vår, den 2 mai står det "TERMIN!!!", men det betyr desverre ikke nødvendigvis at vi har fått gullet vårt til da. Vi må nok fortsatt være tålmodig, det kan gå lenge enda... Prøver å si dette til mor og svigermor som ringer hver sin dag for å høre om formen er fin. Selv om de ringer når jeg sitter med rier kommer jeg til å si at formen er fin ;)

 

Å som jeg gleder meg, lykke til til alle dere andre jenter som skal få et nydelig vårbarn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heldig du er som har kommet så langt. Er i uke 36+1. Tiden går ganske fort, men merker at den går litt tregere for hver dag som går. Går hjemme, så jeg har ikke noe jobb til tidsfordriv.

 

Lykke til med den store dagen som kommer snart :o)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende!

Rart med tidsfølelsen. Jeg føler at du er kommet en liten evighet lengre enn meg. Men, det er bare 2 fattige uker til jeg også er der:) Jeg gledegruer meg.

Good luck!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...