Gjest Skrevet 23. april 2006 #1 Del Skrevet 23. april 2006 Har hatt litt blødning i går og idag. Nå har jeg ringt legevakta og skal dit kl 13. Skal be om å få henvisning til innvendig UL. Er så redd, helt skrekkslagen. Sambo sier han skjønner meg, men at jeg må prøve å slappe av. Må huske på at det gikk fint med første mann og da blødde jeg myye. Hva hadde dere gjort i min situasjon? Noen av dere som har opplevd noe lignende? Kan man se hjerte slå i uke 6-7? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
3guttsmamma;) Skrevet 23. april 2006 #2 Del Skrevet 23. april 2006 hvis du føler du vil ha ul så ber du om det.....hvertfall hvis du roer deg mer da.... vet ikke hvor mye de kan se da jeg...du finner sikkert noe om det på nettet....der står det jo noe om alt... Lykke til...krysser fingrene for deg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma til 2 skjønne Skrevet 23. april 2006 #3 Del Skrevet 23. april 2006 Jeg var på innvendig ul i uke 6,og da så j at hjertet slo..¨så ut som en liten bønne :0) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 23. april 2006 #4 Del Skrevet 23. april 2006 Åå! Tusen takk, det var godt å høre! Skal fortelle hva jeg finner ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå