Gå til innhold

Dere som skal ha sommer barn.:o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurte på en liten ting, kommer dere til å ha vinduet åpent om natten når dere ligger der og sover alle sammen?? Tenker da selvfølgelig på babyen:) Hva har dere tenkt om det??

Skrevet

Her kommer vinduet til å være åpent. Tett varm luft er like ille for babyen som for oss.

Det viktigste er at den lille ikke ligger i trekk og har på seg lue + hvis det blir kaldt for h*n.

Skrevet

Ja vi har vinduet oppe, men har investert i insektsnetting som festes med borrelås rundt vinduskarmen..

Frisk luft ved søvn er veldig viktig for den lille...

Skrevet

kommer til å ha vinduet åpent ja... det som er viktig er at barnet ikke ligger i trekk, og at hvis det er litt kaldt at det har på seg en lue..

Skrevet

Hos oss holder de på å pusse opp fasaden og de har jammen meg polstret igjen soveromsvinduet :(

Kjenner allerede at jeg skulle hatt vinduet oppe og at det blir tett luft!

(Våren har begynt å komme)

Håper virkelig de er ferdig med den veggen til lille nurket kommer slik at vi kan ha en gløtt på vinduet ...

ellers får vi flytte inn i stua å sove der :o)

Skrevet

Vinduet kommer nok til å være oppe her også, men vil ha sengehimmelen mot vinduet så det skjermer for trekk...

Skrevet

JA! Jeg kommer til å ha vinduet åpent! Jeg fikk sommer barn for to år siden også, og hun lå på vårt soverom til hun var 7 måneder, og vi hadde oppe vinduet hver eneset natt. Jeg kledde på henne en liten lue og ullpysjamas når det var kaldt. Det er kanskje ikke så lurt å la babyen ligge nærmest vinduet, men ikke noe problem å ha vinduet åpent. Jenta mi, som snart er 2 år, har sovet ute i vognen på dagen hele vinteren igjennom. Sunt med frisk luft!

Skrevet

Det er visstnok kun de 2 første ukene som barnet bør ha det veldig (c:a 21-22 grader) varmt rundt seg, fordi det da ikke kan regulere kroppstempen selv og jo er vant til en mye varmere temp i livmoren. Etter de 2 ukene kan "herdingen" begynne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...