Gå til innhold

F**n's kødd!

Mamsen86

Anbefalte innlegg

På fredag var jeg på UL, mamma og en venninne ble med meg.

Det var helt magisk å se det lille nurket mitt bevege på seg der inne, jeg begynte å gråte litt for jeg ble så utrolig rørt.

Jeg hadde prøvd å ringe pappa'n til babyen hele uken for å minne han på at vi skulle til legen, men neeeida.. Ikke noe svar!

Men så i går da snakket jeg med han, spurte hva f**n han drev med! Han kom ikke med noe ordentlig svar.. Jeg sa jeg hadde bilder da, om han ville komme å se! Jada, det ville han.. Og han var hos meg i løpet av ti minutter! Det FØRSTE han sa da han så UL-bildene var "Hvor er ballene a?".. HALLO!?!?!??? Så spurte jeg han "Har det noe å si om det er en gutt eller en jente?" Ja, det hadde det visst..

Jeg ble så utrolig lei meg og så utrolig forbanna, for det ER nemlig en liten jente inni magen min!!!!!!

Fortsetter under...

Vet du.. det vil bli masse ensomt til tider, men andre dager blir det helt fantastisk- jeg var alene med min fra dag en (altså, den dagen jeg fant ut at jeg var gravid) , og savnet noen å dele sånne ting med hele veien.. Det var rart, og egentlig ganske spessielt, men nå ser jeg tilbake på den tiden, og savner at jeg ikke brukte mindre energi på situasjonen, og mer energi på det å nyte den tiden som var..

nå er hun ett år og fem måneder, og jeg nyter hvert eneste sekund, og det er ikke ensomt lenger..

Hvis du vil , kan du legge meg til på msn, eller sende meg en mail på [email protected]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...