Anonym bruker Skrevet 23. april 2006 #1 Del Skrevet 23. april 2006 Steg kurven deres mye før dere forventet mensen? Så dere på temperaturen at dere var gravide før dere testet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
camilla gutt 06+gutt10 FØDT:) Skrevet 23. april 2006 #2 Del Skrevet 23. april 2006 Hei, jeg tempet for første gang den pp jeg ble gravid. Så ikke på kurven at jeg var gravid før jeg testet. Holdt seg jevnt høyt fra el til jeg testet kanskje en dag før ikm. Etter UL-termin kom ikke tempstigningen for meg før ca 4-5 dager etter el. Håper du ble litt klokere. Lyke til, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lesehesten stolt mamma til 2 Skrevet 23. april 2006 #3 Del Skrevet 23. april 2006 Hei Jeg har tempet i månedsvis og jeg mistenkte sterkt graviditet pga uvanlig høye temperaturer over mange dager uten at jeg har feber. Jeg testet i dag morges og er gravid!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
susan sto helit Skrevet 23. april 2006 #4 Del Skrevet 23. april 2006 Hadde en temp som steg litt ekstra rund dag 6-9 etter EL, og som holdt seg merkverdig stabil og høy etter dette. (Ikke noe opp og ned sånn som vanlig.) Testet 17 dager etter EL, og fikk veldig positiv g-test! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_svana_ Skrevet 23. april 2006 #5 Del Skrevet 23. april 2006 Min temp steg ikke mer enn vanlig, det som skilte seg ut var at den ikke sank dagen på forventet mens. Se her om du vil: http://www.fertilityfriend.com/home/svanine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå