Anonym bruker Skrevet 1. mai 2006 #51 Skrevet 1. mai 2006 ÆSJ.Herregud for noen griser dere er........pisse på hverandre...Ærlig talt. Det er faan meg ikke normalt. Herregud at det går an.
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2006 #52 Skrevet 16. mai 2006 Hva er vel normalt? Skulle ønske jeg hadde hatt mot til å be kona pisse på meg. Redd hun ville reagert som innlegget over og sluttet å elske meg.....
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2006 #53 Skrevet 18. mai 2006 ææææææææææsj!!!"!!!! deilig og se at mannen din blir våt i buksa når han tisser på seg? uuggghhh...unskyld,ble kvalm
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2006 #54 Skrevet 18. mai 2006 HA-HA! Dette kan ikke være sant? Fysj å ekkelt!!! Det er rett Og slett motbydelig!
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2006 #55 Skrevet 20. mai 2006 Nei ærlig talt jenter. Hvis wet sex er motbydelig............ Hva med: * Å slikke i seg fittesaft, suge og sleike på klitten? * Å Sleike og suge på en tisselur? * Å slurpe i seg sæd? * Å ha en finger eller en tisselur inn i endetarmen? * Å sleike noen i endetarmsåpningen? Nei, ta dere sammen, tiss er da ikke værre enn fittesaft, sæd, eller enderarmen............. Skjerp dere da jenter. Og liker dere det ikke, så la vær å les da. Klem fra tissejenta...........
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2006 #56 Skrevet 22. mai 2006 det er jo noen som mener at alt de ikke tenner på selv er ekkelt. Lenge leve de frisinnede som ikke dømmer.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2006 #57 Skrevet 23. mai 2006 Det er vel gjensidig da. Er vel ikke alle som trenger å synes hvert minste lille seksuelle avvik er normalt heller da. Kos dere med det dere vil men jeg syns fortsatt jeg hadde spydd hvis typen hadde tissa på meg...
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2006 #58 Skrevet 27. mai 2006 Ååååååååhhhh Det er så deilig atte...... Tenk å bli sugt til en kraftig orgasme, og så bare slippe løs alt.......tisse rett inn i munnene hans mens han svelger og slikker......... Gode gud, det finnes ikke sterkere orgasmer for meg vaffal Tissejenta.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2006 #59 Skrevet 8. november 2006 Har ikke tenkt på dette som et alternativ engang, men gud jeg blir kåt av å lese det dere skriver!! Fikk så lyst til å prøve det selv m samboern!! Men tørr ikke spørre heller... det er jo litt spesielt.. og er redd for reaksjonen, tror han vil synes det er litt ekkelt... får la denne siden "tilfeldigvis" stå oppe engang han går rundt her og se om han sier/ viser noe... Men er nok heller tvilsomt... sukk...
Nr3 fikk en gutt Skrevet 28. november 2006 #61 Skrevet 28. november 2006 eg har et sp.mål? Hvis man som jente spruter,eller liksom flyter over når man kommer ved stimulering av g-pkt, er dette da wet sex? Er kvinnelig ejakulasjon mest urin? Har hørt at det inneholder urin,men at det liksom er andre safter....nån som vet?
Anonym bruker Skrevet 30. november 2006 #62 Skrevet 30. november 2006 Vi har prøvd det mesteinkludert wet sex. Utrolig deilig! det begynte egentlig etter en fuktig tur på byen, vi var nydursjet men jeg måtte på toalettet...han setter seg mellom bena mine og sleiker meg mens jeg tisser....og slik utviklet det seg. Det er frekt, deilig og litt gris. Håper flere prøver dette, det er faktisk deilig. Men jeg tenner ikke på at mannen min tisser seg ut, da får man litt assisasjoner om bleiestadiet. Men digg at han tisser på meg i dursjen;)
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2007 #63 Skrevet 4. mars 2007 Ble utrolig kåt av å lese denne tråden, digg at flere tenker som oss!, signerer den siste;litt moderat,tisse i buksa eller i senga er ikke noe for oss, jeg er ikke alltid like klar for at han er aktiv men bare å se på eller å tisse i munnen på mannen min er skikkelig nasty og deilig for oss begge...anbefales!!
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2007 #64 Skrevet 13. mars 2007 fan så kåt jeg ble av å lese dette da.....så nå sitter jeg her alene og koser med meg selv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå