Anonym bruker Skrevet 23. april 2006 #26 Skrevet 23. april 2006 er du HI eller hun med de lange svarene? eller det samme person?
Anonym bruker Skrevet 23. april 2006 #27 Skrevet 23. april 2006 Halla..... jeg ikke HI, men "hu med de lange svara". Nope, drikker ikke anna enn pepsi i kveld....
Anonym bruker Skrevet 23. april 2006 #28 Skrevet 23. april 2006 godt, HI bare startet denne gode tråden, all ære, men så stakk hun virker det som. blir nok bare en liten øl, rest fra igår.
Anonym bruker Skrevet 23. april 2006 #29 Skrevet 23. april 2006 suger lakenet dere bruker til seg alt? hadde vært spennende å flytte inn på soverommet og holdt på helt til slutt, kliss våte av hverandres varme tiss.
Anonym bruker Skrevet 23. april 2006 #30 Skrevet 23. april 2006 Hi virket usikker på sin egen seksualitet. Får nok sjokk når hu kommer innom i morra eller senere og ser sååå mange svar på tråden hehehe. Men hva sier kona når du sitter på nett og diskuterer wet da????
Anonym bruker Skrevet 23. april 2006 #31 Skrevet 23. april 2006 Jepp. Vi kjøpte 3 meter.....hehe De selger metervis på rull på jysk. Plast underside, og frotè overside. Hiver det i vaskemaskina etterpå, senga er tørr og fin. Deilig!!
Anonym bruker Skrevet 23. april 2006 #32 Skrevet 23. april 2006 hun vet det ikke nå akkurat, men hun får nyte godt av det senere:) takk for tipset ang laken!
Anonym bruker Skrevet 23. april 2006 #33 Skrevet 23. april 2006 Bare hyggelig. Synes selv det var en drøm å kunne være "fri" på soverommet. Dessuten så har jeg en tendens til å sprute under orgasme, enten jeg "vil eller ei"......Dermed har vi hatt god bruk for og god erfaring med det lakenet. Har klipt opp i passe biter og har i nattbord skuffen...lett tilgjengelig lissom. Så fruen får action i kveld. Så heldig vi er som har partnere som forstår, og er "på samme side" som oss.
Anonym bruker Skrevet 23. april 2006 #34 Skrevet 23. april 2006 ja, er fri her inne og herlig å kunne snakke med noen som ikke bare sutrer og fordømmer. hos oss startet det som en spøk som ble alvor av, og det angrer vi ikke på. det skal nok bli litt action her i kveld ja. hvordan startet det for dere?
Anonym bruker Skrevet 23. april 2006 #35 Skrevet 23. april 2006 Jeg tror ikke jeg engang hadde tengt tanken på at noe slikt gikk an en gang. Men en kveld sa sambo at det var noe han ville snakke med meg om. Så fortalte han at han hadde lyst å tisse seg ut, for meg, tisse på meg, at jeg skulle gjøre det samme. Jeg fikk sjokk, men av respekt for mannen jeg elsker sa jeg at jeg skulle prøve det. Og etter hvert tente det meg også mer og mer......... Min mann har senere gitt utrykk for at måten jeg reagerte på når han fortalte det gjør at han elsker meg enda mer. Tror nok mange hadde reagert med "ÆSJ", og så løpt......... Så ble det gjort litt forsiktig i forbindelse med litt alkohol, men så ble det mer og mer naturlig..........og nå er det en selvfølgelig del av sexlivet. Men vi har ikke wet hver gang forde, men det er en heilt naturlig del av vårt liv, noe vi begge tenner på.
Anonym bruker Skrevet 23. april 2006 #36 Skrevet 23. april 2006 nei ikke dagligdags her i gården heller, men en gang iblant. hvordan går akten for seg hos dere? hos oss skjer det for det meste på badet med eller uten dusj og knulling på badet etterpå mens vi er våte. evt dusjer vi og fortsetter i sengen. uansett er det deilig å slikke de våte puppene og fitta hennes etter at jeg har tisset på henne. hele greien er en ekstatisk opplevelse, kanskje litt fordi det liksom er så forbudt..
Anonym bruker Skrevet 23. april 2006 #37 Skrevet 23. april 2006 Jeg tror nok at det forbudte er noe som gjør det litt spennende. Slik som når han riser meg på rumpa forde jeg har vert "slem jente" og tisset meg ut..... Her så har vi som sagt flyttet inn i senga, men vi bruker også badet. Jeg kan sitte over han og tisse på han, mens vi gnir oss mot hverandre. Og så kan han stå og tisse på meg, og så slikker han meg ren etterpå, han slikker brystene mine ren for tiss, og så tungekysser vi., han forflytter dseg ned og slikker fitta mi, jeg tisser litt mer i munnen hans. Han kan stå på kne mellom beina mine mens jeg har en vibrator på klittorts, og så tisser han hart og mye på klitten min samtidig som jeg kommer.........deilig......Så slikker han meg ren og vi kysser, før han stipper pikken inn i meg, og kommer temmelig fort, spesielt om vi "snakker frekkt tisse-snakk"........ Gud, det er så deilig.
Anonym bruker Skrevet 23. april 2006 #38 Skrevet 23. april 2006 faen du kan skrive så jeg blir tent. er nesten akkurat slik det foregår her også, herlig , varmt, og vått!, men nå skal det straks skje her så jeg må stikke. håper du er her neste gang jeg er inne også. takk for tennende diskusjon;)
Anonym bruker Skrevet 23. april 2006 #39 Skrevet 23. april 2006 Takk det samme......... Jeg har sendt sms til mannen, så det blir snart på meg også........... Kos deg Klem......
Anonym bruker Skrevet 24. april 2006 #42 Skrevet 24. april 2006 Hvorfor så få som tør skrive og dele!
Anonym bruker Skrevet 24. april 2006 #43 Skrevet 24. april 2006 Du anonyme jente som skrev så god og lange innlegg her i går, hvor ofte er du her?
Anonym bruker Skrevet 25. april 2006 #44 Skrevet 25. april 2006 Denne tråden ble jeg kåt av å lese, omtrent som den fantasi tråden, bare uten fyllstoff. Skriv mer dere, dette ga meg lyst til å utforske litt sammen med mannen min.
Anonym bruker Skrevet 25. april 2006 #45 Skrevet 25. april 2006 Hei igjen. Det var meg som skrev flere lange innlegg. (-men jeg er ikke HI altså-) Jeg er ikke innom her så veldig ofte, men sånn av og til. Så hærlig at det var flere som ble tent av dette. Og du som vil utforske sammen med mannen din, gjør det, prøv det. -Du vil aldrig angre. Det er utrolig deilig både å tisse, og å bli tisset på, nydelig, varmt og utrolig deilig og vått!! Og til deg som snakker og sexuell avvik, nei du, dette er mer vanlig enn man tror. -Er vel ikke værre å tisse på mannen sin, enn å ha en pikk opp i rompa, og å slikke mannen, eller dama si i rompehullet vel..............Og dèt er det mange som gjør. *Utrolig pirrende å for eksempel drikke en del vann i løpet av dagen( da blir ikke urinen så konsentrert heller), slik at blæra er full og god. Og når vi ligger i sengen å koser, så trykker han meg lett på blæra....igjen og igjen, mens han stryker meg over hele kroppen. Det er sinnsykt deilig, litt forbudt, og det pirrer bare enda mer. -Deilig å være litt slem........ *Hærlig å sitte på brystkassa hans og sakte slippe ut noen dråper, og "gni" det inn. *Nydelig å kunne stå over han på badgulvet, med ett kort sort skjørt, og så skille kjønnsleppene med fingrene, og bare la det strømme ut en hard hærlig stråle, rett på han. Etterpå blir jeg stående, mens han slikker meg oppover på innsiden av lårene, og heilt opp i fitta, og slikker meg deilig og rein........... *Hærlig å se på at han tisser seg ut, at buksa blir kliss våt, og så kle av han og suge pikken hans litt...... *Kjempegodt å sitte på gulvet å ha mannen stående og tisse på meg, så jeg blir deilig å våt, og så kysser han meg og slikker meg over heile kroppen................. Herregud, hvor det er deilig!! Flott at det er flere som liker slikt. Kose dere med deilig våt varm nydelig wet sex.
Anonym bruker Skrevet 25. april 2006 #46 Skrevet 25. april 2006 Dette skal du ha honnør for! Hadde bare flere vært som deg, og meg også forresten. Herlig å lese det du skriver. Berører definitivt noe hos meg, og sansynligvis mange flere enn som tør svare her. Skulle ønske du var her oftere, for det var gøy å utveksle erfaringer med deg her om kvelden.
Anonym bruker Skrevet 25. april 2006 #47 Skrevet 25. april 2006 hun sier han kan dra til HEEEEEEEEEEELVETE!!!!!!!!!!!!! h
Anonym bruker Skrevet 26. april 2006 #48 Skrevet 26. april 2006 Takk skal du ha. Det var en fin tilbakemelding. Jeg skulle også ønske flere turte svare/fortelle. Men... HA en fin kveld da!!
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2006 #49 Skrevet 1. mai 2006 Oi....dette var en interesang tråd å lese. Syntes jammen det virket litt pirrende jeg. Lurer på om jeg skal få mannen med og prøve.......
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2006 #50 Skrevet 1. mai 2006 HEHE. Vi prøvde ut litt etter ar mannen min leste her inne. Og herregud, det var jo deilig jo. Annbefales.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå