Anonym bruker Skrevet 23. april 2006 #1 Skrevet 23. april 2006 Noen her inne med erfaring med det? Min mann elsker denne formen for sex, og jeg tenker "æsj", men så, når jeg onanerer så er det det jeg ogsp fantaserer om. Og dessuten spruter jeg når jeg kommer........ Noen fler som driver wet?
Anonym bruker Skrevet 23. april 2006 #3 Skrevet 23. april 2006 Jeg og samboeren min gjør det av og til, og det er veldig tennede. Gjerne litt småfulle og etter å ha drukket mye.
tuvamor Skrevet 23. april 2006 #4 Skrevet 23. april 2006 Lurer fortsatt jeg da. Hva er det?? er nysjerrig jeg nå da
tuvamor Skrevet 23. april 2006 #6 Skrevet 23. april 2006 Yuu... Nysjerrigheten ble borte nå. Er det seriøst opphissende å tisse på hverandre??
Anonym bruker Skrevet 23. april 2006 #7 Skrevet 23. april 2006 Prøv deg frem, det er helt ufarlig. Praktisk å gjøre det i dusjen feks.
Anonym bruker Skrevet 23. april 2006 #10 Skrevet 23. april 2006 dersom du spruter når du kommer er det jo ikke store forskjellen. Sprut i vei, det er deilig og vått
Anonym bruker Skrevet 23. april 2006 #11 Skrevet 23. april 2006 men er du ikke en sexuell avviker dersom du tenner på slikt?
Anonym bruker Skrevet 23. april 2006 #12 Skrevet 23. april 2006 er det så nøye hva andre syns da? sex skal være gøy og godt. Så lenge det ikke går ut over andre syns jeg man kan sjøre som man vil. det er nok litt på siden i forhold til misjonærstilling. prøv så finner du ut hva du liker og tenner på.
Anonym bruker Skrevet 23. april 2006 #13 Skrevet 23. april 2006 Ja, man skal nyte sex. Om man liker ditt eller datt er ikke så nøye. Så lenge begge liker det, og har lyst til deg. Og er enige om det er ALT lov. Ja unntatt en del selvfølgeligheter da så klart. Men om jeg liker å tisse i munnen på mannen min, eller å se at han tisser seg ut, ja så er det bare deilig , for oss......... Bare prøv, det er sjukt deilig......... personlig elsker jeg å være lille tissejenta hans................ Kjenner jeg blir kåt bare av å skrive om det jo!
Anonym bruker Skrevet 23. april 2006 #14 Skrevet 23. april 2006 jeg også, det strammer i buksa for det er en stund siden sist. og tørrpinner trenger det iallefall. når jeg tisser er det like opphissende som å komme, faktisk virker det nesten som å komme og komme i det uendelige utover kjæresten min. anbefales! prøv deg frem i dusjen og sjekk om det tenner
Anonym bruker Skrevet 23. april 2006 #15 Skrevet 23. april 2006 Hei. Så morro at denne sex formen blir diskutert. Vi driver litt med dette. Det tenner oss begge to. Jeg elsker også å være tissejenta til mannen min. Elsker å tisse meg ut for han. Samleie, og så stimulering av klitten med vibrator, full blære.........og gode gud, den orgasmen og den spruten som kommer da er deilig. Han spruter også av og til på meg. Vi har kjøpt sånn tisselaken til senga, så det er ikke bare dusjen og badgulvet. Nydelig, varmt deilig og vått. Deilig å ha skjørt og ingen tryse på, sitte oppå han, og bare la det strømme. Godt å vite det ikke er bare vi!!!
Anonym bruker Skrevet 23. april 2006 #16 Skrevet 23. april 2006 Heisann! ja vi er flere digger alt du beskriver og det er maks tennende å lese. er omtrent det samme som vi gjør, og i sommer skal vi gjøre det utendørs ved sjøen mens vi drikker og koser oss alene om kvelden.
Anonym bruker Skrevet 23. april 2006 #17 Skrevet 23. april 2006 Åh....høres utrolig deilig ut............. Kan se dere for meg. Og dèt er også pirrende, må snart ned og hente vibratoren, er våt. Nå er jeg blitt så kåt at jeg tror jeg får overaske gubben litt i kveld...... Hmmm, han er hos en kompis og skrurbil, men skulle komme hjem i 23 tida. Spørst om jeg skal sende han en pirrende sms......med en smakebit av hva som venter når han kommer hjem. Dèt vet jeg blir suksess...en våt pirrende sms, der jeg beskriver hva jeg skal gjøre med han........om hvor vår jeg allerede har blitt, og da vet jeg hva svaret fra han blir: "Hei sexy.....du får ikke lov å gå på do å tisse i kveld, spar alt tilmeg "
Anonym bruker Skrevet 23. april 2006 #18 Skrevet 23. april 2006 føler nesten at jeg leser om mitt eget sexliv. Hos oss er det mest jeg som tisser på henne, i munnen, hele kroppen og midt på klitoris med hard stråle. blir så kåt av det at det skal svært lite til for å komme etterpå eller mens jeg tisser på henne. jeg har også blitt veldig kåt nå så det blir nok wet her også i kveld. jeg fantaserer om å overraske henne på bade når hun har klær på og bare tisse på henne til hun er kliss våt over det hele!
Anonym bruker Skrevet 23. april 2006 #19 Skrevet 23. april 2006 Åh, herregud, det høres deilig ut. Kos dere i kveld, det skal vi. Jeg skal få han til å suge meg og jeg skal sprute på han når jeg kommer......... Hils kona, kos dere!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 23. april 2006 #20 Skrevet 23. april 2006 EEHHHHH.... Noe sier meg her at samme personen svarer på sine egne innlegg. Hva med å heller få seg et liv?
Anonym bruker Skrevet 23. april 2006 #21 Skrevet 23. april 2006 nei, det er ikke samme person kjære deg. finnes faktisk flere av oss og hvis det ikke passer deg så hold deg borte.
Anonym bruker Skrevet 23. april 2006 #22 Skrevet 23. april 2006 hadde ikke bare alle vært så pripne og skulle bry seg så veldig om hva andre syns og gjør så hadde verden vært et bedre sted.
Anonym bruker Skrevet 23. april 2006 #23 Skrevet 23. april 2006 synd at du wet sex jente forsvant så tidlig for jeg får nemlig ikke nok av å diskutere slikt, blir bare steinkåt. er HI her fortsatt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå