hm hm Skrevet 23. april 2006 #1 Skrevet 23. april 2006 Gutten min er snart 8 mnd, og jeg ammer fortsatt. Men d blir jo mindre og mindre, og nå blir det bare morgen,kveld og stort sett en gang rundt lunsj. Men ammingen på dagen blir vanskligere og vanskligere å gjennomføre, så jeg lurer på om d gjør noe om han bare får morgen og kveld? Er det nok,vet jo ikke mye han trenger? Må jeg gi tillegg? Han spiser 4 faste måltider med grøt,brød og middag - i tillegg liker han vann.
Blitzy Skrevet 23. april 2006 #2 Skrevet 23. april 2006 Snakket med helsesøster om dette på fredag, og hun sa at de skulle ha 5-6 dl melk (mm/mme) i døgnet. Så hvis du ikke tror han får i seg det i løpet av 2-3 amminger ville jeg ha gitt mme i tillegg.
hm hm Skrevet 23. april 2006 Forfatter #3 Skrevet 23. april 2006 syns 5-6 dl hørtes mye ut når de er 8 mnd? Huff, da må jeg vel gi litt ekstra.... får vel i mlm 1 og 2 dl pr amming kan jeg tenke meg....
Blitzy Skrevet 23. april 2006 #4 Skrevet 23. april 2006 Jeg syns også det hørtes mye ut. Snuppa mi er 10 mnd og spiser fire faste måltider pr dag, men hun skulle allikevel ha så mye melk sa helsesøster. Det er også den mengden de skal ligge på når de begynner å drikke vanlig kumelk.
Fru_Pigalopp Skrevet 23. april 2006 #5 Skrevet 23. april 2006 ååååå........gullet mittt nekter å drikke melk/mme for tiden. Siste ukene har han bare drukket max 4-500 ml pr døgn og han er bare 6,5 mnd. Vil bare ha mat, mat og atter mat.........
tyr 73 Skrevet 23. april 2006 #6 Skrevet 23. april 2006 Dette med 5-6 dl melk i døgnet er medberegnet det som går med til å lage grøten også altså..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå