Gå til innhold

April: Nokon som ikkje har født?


huldretussa+

Anbefalte innlegg

Har termin 30.april og er førstegangsfødane så reknar med at eg må gå til langt ut i mai ein gong. Begynner å bli skikkelig utolmodig sidan dei fleste med termin i april har født for lengst. Berre lurte på om det var nokon igjen med samme frustrasjon? Kjenner meg stor og tung, smerter i rygg og bekken, gler meg berre til å få det heile overstått!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann!

Har det likt som deg. Har termin 28 april og venter foerste, saa kan forvente at det ikke blir noe baby foer langt ut i mai.

Det er en stor taalomighetsproeve ja, blir jo saa missunnelig paa alle som har foedt. Jeg har ogsaa vondt i rygg, bekken, knaer og er skikkelig lei den digre magen(har SF maal paa 39) som presser alt som er oppover og gir konstant kloe og ubehag. Jaja godt aa faa klage litt, hihi.

Oensker deg lykke til og haaper det ikke blir saa lenge igjen for oss:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ikke født! Som siljewill har jeg termin 28. Jeg venter nummer to, og håper at den vil ut rundt termin denne gangen!

 

Har ingen plager heldigvis, føler meg lett og kvikk i kroppen og har mye mindre mage enn sist, så det er helt greit fysisk å vente noen dager. Men psykisk er jeg rimelig klar for å få den ut, det samme er den kommende storebroren og pappaen!

 

Har voldsomme kynnere og et forferdelig nedpress, mistenker at slimproppen sakte men sikkert har løsnet de siste ukene så jeg føler meg fødeklar.

 

Ønsker dere lykke til, måtte dere slippe å vente så lenge:-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEEEEEEEG har heller ikke født,og det blir nok overtid her kjennes det ut som.

Ingen tegn på at noe skjer ennå, sukk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde termin 15 April, og har enda ikke født. Begynner å bli ganske utålmodig nå. Dette er nr 2 og forrige gang gikk jeg 4 dager over, så hadde trodd at det skulle skje litt før denne gangen.

Hvis ikke har jeg overtidstime på Haukeland sykehus den 27.

Lykke til dere andre som enda ikke har født.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ikke født er på overtid nå, begynner å bli temlig frustrert og lei.. Vil ha han nå, men med min flaks går jeg nok til mai jeg å:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er nok her enda jeg også... Hadde termin 15.04, så nå er det virkelig PÅ TIDE! Var til overtidskontroll i går og ble strippet. Var ikke spesielt moden, så da er det vel bare å vente mer... Blir lagt inn onsdag for igangsetting hvis det ikke skjer noe før. Har det ikke skjedd noe innen lørdag, tar de vannet og da blir det bursdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Har termin den 26.04 og har eller ikke født.

 

Har en sønn på 10 år,som kom 19 dager tidligere enn termin.

Trodde ikke jeg måtte gå så lenge nå da...

Men det er visst bare å vente.Selvom det er tungt nå på

slutten.

 

Lykke til alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin igår, den 22.

Ingen store teng på at noe er p ågang, gidder ikke å sitte å tolke alle vondtene lengre, for det blir da ingenting utav det jeg tror er regelmessige begynnende rier.

Blir bare så skuffa når det "går over" og vondtene forsvinner....

Vil se gutten min NÅ!

Jeg ble født 7 uker før termin, men ser ikke ut som om denne karen i magen min har det like trevelt som mamma med å komme seg ut nei:(

1 gangs..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er her ennå med mage...termin i morra, og begynner å blir lei av alle som ringer å skal høre hvordan det går. Føler jeg kjenner tegn på at ting skjer hele tiden, men er jo bare falske alarmer, så nå må jeg heller tenke på noe annet tror jeg. Får vaske huset i morra eller noe.

Lykke til alle og hold ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glad for å høyre at det er fleire i samme situasjon, sjølv om det er kjedelig! Eg og merker eg er kjempe misunnelig på alle som har født.. Er i relativt god form, men synest det blir mindre å flylle dagane med ettersom me har hatt barnerommet klart i over ei veke. Har flytta for ikkje så lenge sidan og kjenner derfor ikkje så mange der eg bur no, blir mykje heime berre med venting. Saknar vennane mine, mannen held på med masteroppgåva.

 

Heldigvis så virker det som om ungen ikkje har det så travelt, ho har det tydeligvis bra inni der, sparkar som ein gal-he,he.

 

Håper me alle føder snart, men ikkje alle før meg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, skjønner eg ikkje burde klage. Blir sprø om det er tre veker igjen og meire til før fødsel. Håper du går i fødsel før lørdag, lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I går skudde eg av mobilen fordi eg ikkje orka å prate i telefon, var litt nedfor då ringte dei jammen på mobilen til mannen min og lurte på om det hadde skjedd noko.. Slitsomt! Kan ein ikkje berre få lov til å seie i frå sjølv når alt er over:

 

Lykke til til deg også, må prøve å holde ut ja. Heldigvis ikkje lenge til alt er over:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde termin 17 april og har heller ikke født, Blir gal av å vente!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde termin 15/4 og har IKKE født ennå!

Er ekstra frustrert i dag. Tror det er for at det er mandag og jeg ser for meg ei laaaaaaang uke.

Våkna i natt og kjefta for første gang på lille-prinsen "Nå må du se til å komme deg ut gutt". Fikk dårlig samvittighet etterpå:-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, har skjønt at det er folk som har det verre enn meg, har jo trossalt ikkje passert termin enda. Berre det at alle gravide eg kjenner har født! Skjønner kjempe godt at de med termin i midten av månaden er drittlei, eg har jo ikkje termin før på søndag igjen.. Men det blir barn på meg også før 17.mai:) Gler meg veldig-he,he. Jento mi har det i alle fall strålande, ho sparkar lufta ut av meg.

 

Håper me alle får gullungane våre snart;) LYKKE til folkens og takk for støtten.

Klem frå meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...