Gå til innhold

8 egg

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag tok jeg ut 8 egg i Chicago, i morgen vet vi hvor mange som er befruktet og som kan gå videre til å bli testes for sykdommen jeg er bærer av...

Innsetting vil bli 27.april hvis vi finner friske egg, men desverre så vil 50 % eller mer være syke så ingen ting er sikkert ennå.....

Rart å være borte fra familie og venner i en slik situasjon, men i Norge gjøres ikke den siste delen av testing så derfor er veien lang for oss....

Lykke til dere andre!!!!!

Skrevet

Ønsker deg massevis av lykke til! Håper gullegget er blant dem, og at det vil bære frukt!

Klemmer fra

Skrevet

Ja det var en lang vei å dra, men helt klart verdt det! Er det ingen andre land i Europa som kan gjennomføre testingen? Med 8 egg burde det være gode sjanser for at det minimum blir 1 gullegg som kan settes inn.

Lykke til!

Skrevet

Så flott med 8 egg!!!!

Jeg bare vet at du vil lykkes nå c";)

Er det mulighet for å få noen på frys, hvis flere blir befruktet?

Lykke til videre!

Klem fra

Skrevet

Lykke til, håper de finner gullegget :)

Skrevet

Lykke til fra meg og, nyt tiden som ruger fremover!

Skrevet

Vil ønske deg lykke til, og krysser fingrene for at alt ordner seg.-)

Skrevet

Oppdatering.....6 egg ble befruktet, 2 klarte de ikke å lese, 2 var syke men 2 jente embryoer er satt inn.......veldig lykkelig selv om det er laaangt igjen......Men embryoene var supre og veldig fine sa legene her og gav oss 55% sjanse for at et festet seg......etter 5 graviditeter med syke emryoer og 5 aborter stoler jeg ikke helt på %, men vi er iallefall glade for at vi dro hit......

LYkke til alle!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...