Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, hvordan går det med deg? Så du hadde vært syk i påsken.

Fikk du tatt turen til healeren du snakket om?? Håper du føler deg bedre nå! Ha en fin helg!!

Klem fra

Skrevet

Hei Spira:o)

Så koselig med innlegg til meg!

Jeg er lite på denne siden nå....merker at det er veldig godt å senke skulderne litt mellom "øktene". Det blir mye fokus på baby når man er her på siden, samtidig har det vært fantastisk god støtte gjennom prosessen. Hadde ikke ville vært foruten den for alt i verden:o)

Men nå har jeg trappa litt ned.....

Neste forsøk starter tidligst i slutten av mai, med innsetting i uke 24. Så det er bare å roe seg helt ned og tenke på andre ting.

Skal begynne i ny jobb til høsten, så jeg har mange andre ting å tenke på:o)

Jeg fikk vært hos healer! Det var kjempespennende! Hun kunne ikke kjenne at noe var galt med meg, men hun kjente at det liksom "brant" (var veldig varmt) på ene siden. Da sa jeg at jeg har hatt et sv.skap utenfor livmor...og hun bare sa "ja det er forklaringen".....

Hun var veldig behagelig og snill og god. Snakket mye om situasjonen min og hun sa at hun er helt sikker på at jeg vil bli gravid, men at mye sitter i hodet (stress). Det er jeg enig i. Men jammen er det ikke lett å si at man ikke skal tenke på det!......

Fikk en olje som jeg smører på livmorområdet som skal hjelpe til å rense livmoren. Den inneholder urter, som bl.a cypress, sitronmelisse og jojoba. Spennende. Alt er jo verdt å prøve, eller hva?? :o)

Når får du startet igjen da Spira? Er du allerede i gang kanskje?

Hold meg oppdatert. Skal prøve å titte innom i ny og ne:o)

Ha en riktig fin uke!

Klemmer fra meg:o)

Skrevet

Hei igjen,

skjønner godt at du ikke er så mye innom her for tiden. Jeg prøver også å trappe ned, en blir jo så fort hekta. Det stopper seg vel av seg selv snart, nå som våren kommer gidder en jo ikke å sitte så mye inne foran PC'n!

Jeg skal etter planen ha nytt fryseforsøk i uke 20/21. Var på UL nå etter påske for å sjekke at alt var i orden etter SA, og da kunne legen se at det var igjen "ett eller annet" langt nede i livmoren. Sa det kunne hende det bare var en blodansamling, og mente det var stor sjans for at dette ville komme ut ved neste blødning. Ville derfor at jeg skulle starte med progynova som planlagt men ta en ny UL rett etter blødningen før slimhinnen rekker å vokse så mye, for å se om alt har kommet ut.

Er det da fortsatt noe igjen, spøker det vel for fryseforsøk i mai.

Satser på at det går i orden, har ikke lyst til å vente til slutten av juni.

Vet klinikken i Finland har noe stengt i juli, og da blir det jo verre å få noen oppfølging der. Det skjedde nemlig på mitt aller første forsøk, satte inn egg 18 juni, og da jeg ringte tilbake etter positiv test var klinikken stengt. Det forsøket endte i MA og det kunne jammen ha vært greit å fått tak i legen i den perioden. Derfor satser jeg på at det blir mai!!

Kan se ut til at vi kan følges ganske likt neste gang også vi da!!

Så spennede med ny jobb til høsten da, godt å ha litt annet å tenke på!

Håper healeren din har rett i at du helt sikkert vil bli gravid!!! Mye sitter nok i hodet på oss ja, men det er jo klin umulig å ikke tenke på det! =0)

Jeg tar fortsatt akupunktur, og kommer til å fortsette med det etter neste innsetting også. Har nå troen på at det kan ha noe for seg jeg da!

Ha en fin uke du også, - snakkes igjen senere!

Stor klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...