Gå til innhold

Noen som har erfaring med fast leggetid/ sovne selv fra babyen var nyfødt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lagt snuppa mi i åttetiden hver kveld fra hun var ca to uker, hun sovner helt fint selv, uten protester. Nå er hun tre måneder. Noen som har gjort det samme? Isåfall lurer jeg på om leggingen har fortsatt helt problemfritt videre også.. Det var jo det som var planen min med å få gode rutiner så tidlig som mulig.. Håper på masse positive:) svar;D

Skrevet

He, he :o) Kan dessverre ikke svare av erfaring, men her er det akkurat som hos deg!. Snuppa på 10 uker legger seg kl 20 samtidig som storesøsknene, og det har hun gjort omtrent fra starten. Jeg ammer henne da, men om hun ikke sovner ved puppen ligger hun fint og stille og titter og sutter på smokken sin til hun sovner, samme om hun ligger i egen seng eller vår seng. Av og til må vi gi henne smokken hvis hun mister den, og av og til vil hun ha påfyll av melk etter 1-1,5 time, men hun ligger altså i seng fra 20 uten protester. Da sover hun til alt fra 24 til 4. Håper så klart at dette varer, er derfor interessert i å se om du får noen svar! Er litt deilig med etpar barnefrie timer på kvelden :o)

Skrevet

Snuppa mi sover helt fra åtte til halv seks om morgenen.. så er vel egentlig bortskjemt sånn sett.. Håper virkelig at rutinene har noe for seg, ville ikke gå i samme fellene som venninner har gjort. Enkelte sliter fremdeles med legging når barna er halvannet år..

HI

Skrevet

Tja..hun legger seg ikke akkurat i åttetiden men.... Hun sovner fint selv ja :D Aldri orket å bysse og dulle og dalle for å få henne til å sove i armene og videre i sengen... Legger henne i våken tilstand,så får hun ligge og sovne :) Hun er jo så vant til det at hu ikke gråter likevel :)

Skrevet

Er nå 2 1/2 mnd og har alltid lagt seg mellom ca 2030-2130.

Skrevet

Jenta mi fikk fast leggetid (kl 7) da hun var 2 mnd. Det har vi fortsatt med, og nå er hun snart 8 mnd. I vårt tilfelle gikk det kjempefint!

Hun sluttet med nattmåltid da hun var nesten 6 mnd, og sover nå fra 7- ca 7.30

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...