Jema Skrevet 22. april 2006 #1 Skrevet 22. april 2006 Hei! Vår sønn på snart 9 mnd har sovet for det meste hele natta veldig lenge. Men den siste uka har han begynt å våkne ca kl 04-05. Han er fortsatt trøtt da, men bare gråter. Mannen min klarer å vugge han i søvn, men han begynner å gråte med en gang han legger han ned igjen. Vi har prøvd å ikke ta han opp, og han skriker da helt til han får mat/pupp. Jeg gir han ikke pupp før kl 06, og da sover han til ca kl 8.30. Det som er den store frustrasjonen er at vi prøver å være litt tøffe. Han får ikke pupp på natta. Men han blir da liggende å skrike fram til kl 06, og da får han pupp. Det virker som om det hele har blitt en dårlig vane. Og han får jo på en måte vilja si til slutt siden han skriker til han får pupp. Jeg håper virkelig noen har noen gode råd. Jeg skjønner ikke hva vi skal gjøre.
Anonym bruker Skrevet 22. april 2006 #2 Skrevet 22. april 2006 Vi hadde også sette problemt at guttungen snart 9 våknet om natta, jeg begynte å gi han litt tillegg sammen med grøten om kvelden og da begynte han å sove mye mer om nettene
Jema Skrevet 22. april 2006 Forfatter #3 Skrevet 22. april 2006 Siden jeg ammer så er det ikke like enkelt å vite hvor mye han spiser. Men jeg har begynt å lure på om jeg kan ha for lite melk. Jeg har hatt veldig mye melk fram til nå, så det er litt rart. Vi har prøvd å gi han tillegg om kvelden sammen grøten, men det hjelper ikke. Men det kan hende at det er blitt en uvane for han å våkne....?? Han spiser veldig bra på dagtid. Masse middag, brød og grøt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå