Gå til innhold

August: St.Olav i august!!!!?


Beate fikk Filip 7.8.06

Anbefalte innlegg

Noen som skal føde på St. Olav i aug, evt rett før eller etter???

Nysgjerrig jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har termin 10.august og skal føde der!Har dere vært på omvisning der?

Blitt kjempefint!Var å besøkte ei vennine der som fikk for en måneds tid siden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i Oslo nå jeg, men flytter tilbake til trondheim i juni/juli, så jeg tenkte å prøve å få med meg en omvisning så fort jeg er tilbake i riktig by. Har vært litt inne og sett på nettet om den nye avdelingen da, virker jo kjempebra der! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,jeg synes det er topp at vi får enerom med eget bad og toalett!Litt annerledes da jeg fødte sist..På den nedslitte barselsavd. med kun 1 fungerende dass,og 4 stk på rommet!Det var folk på besøk der hele tida hadde jeg på følelsen av,gikk aldri an å slappe av...

Så denne gangen gleder jeg meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 22 august... kanskje vi treffes der... Hvor er du fra da?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oj, så gøy, vi får holde utkikk etter hverandre da ;-) Er egentlig fra Trondheim jeg, bor bare i Oslo dette halvåret for å studere. Er du fra også fra Trondheim eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann. er på St. Olav nå. innlagt på annen avdeling. bor på Molde, der er det sommerstengt, så vi som bor i Molde skal til Kristiansund på den tiden jeg har termin. Har termin 7. august. de har bestemt her oppe at jeg skal hit og føde. så vi må reise til Trondheim noen dager før termin og gå her og vente på den lille. barselavdelingen her er på ett hotell, så standarden er topp. rusleyt såvidt gjennom føden, så veldig fint ut der også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...