Darth Vader Skrevet 22. april 2006 #1 Del Skrevet 22. april 2006 Har sagt ja til å gå tilbake til jobben min for en overgangsperiode i sommer fordi vikaren min har fått ny, fast jobb. Var på styremøte på torsdag og i dag hadde vi også noe greier med jobben. Og nå kjenner jeg hvor godt jeg liker jobben min - blæh, men jeg hadde jo bestemt meg for å søke permisjon for å ta ppu på fulltid. Og så har vi jo fått 50% barnehageplass fra august (noe vi synes er nok egentlig) - og da passer det jo bedre med min faste stilling på 60% (det er i tillegg en veldig selvstendig og kreativ jobb med verdens mest fleksible arbeidsvilkår - garantert. Er en drømmejobb for enhver småbarnsforelder). Har vært sammen med masse ungdommer i dag og hatt idedugnad og planlagt fritidsverksteder. Og det er jo så masse kjekt vi holder på med på jobb om dagen - og jeg hadde det sååååå artig - og plutselig ville jeg begynne å jobbe igjen. For et vinglete menneske jeg er... Nå klarer jeg ikke bestemme meg igjen. Sambo stakkar er oppgitt - for han trodde vi hadde bestemt oss for at jeg skulle studere (hehehe - han har enda ikke lært at selv om noe er bestemt så kommer det opp igjen og opp igjen og opp igjen til det kjedsommelige her i huset...) Jeg har jo endelig utdannelse nok da - var bare det med å ha mulighet til å jobbe fast i skoleverket hvis jeg skal få lyst til det. Å være lærer på ungdomsskolen eller vgs er jo kjekt det også. Akk - avgjørelser, avgjørelser, avgjørelser... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4835996-juni-%C3%A5%C3%A5%C3%A5%C3%A5-avgj%C3%B8relser-avgj%C3%B8relser-avgj%C3%B8relser/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Petrine- Skrevet 23. april 2006 #2 Del Skrevet 23. april 2006 Høres ut som en kjekk jobb du har :-) Jeg skulle gjerne tatt videreutdanning nå, men det må vente til vi har litt bedre økonomi. Skal kjøpe større leilighet og det er jo ikke akkurat billig i Tromsø.. :-( Har veldig lyst på en Master i sykepleie, kommer nok til å ta den etterhvert. Har fått tilbud om å søke på avdelingssykepleier stillingen på jobb, så jeg har også en avgjørelse å ta. Har bare jobbet to år som sykepleier, føler meg litt uerfaren til å ta en slik stilling, men på den andre siden er det jo en veldig god erfaring.. Huff, er så redd for å ikke klare jobben, men vil gjerne ha utfordringen. Tror egentlig det blir til at jeg søker, så får jeg heller si opp om det ikke går. Lykke til med avgjørelsen :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4835996-juni-%C3%A5%C3%A5%C3%A5%C3%A5-avgj%C3%B8relser-avgj%C3%B8relser-avgj%C3%B8relser/#findComment-4838120 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå