Gå til innhold

September: Han vil ikke ha brødskive

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi måtte prøve noen dager før hun likte konsistensen på det. Smører på masse leverpostei, og nå smatter hun så fornøyd på brødbitene. Men faktisk bare når jeg gir det, når pappan skal gi brødskive spiser hun nesten ikke....skjønner ikke helt hvorfor....

Måtte prøve noen ganger vi også før han likte konsistensen. Leverpostei syntes han ikke var så godt, men eplemos (glass fra småfolk) var godt. Spiser ikke mer enn max 1/2 skive foreløpig da.

Har ikke prøvd annet pålegg, men prim, servelat, makrell-i-tomat er pålegg jeg har lest her inne at folk gir.

:-)

han får oster vi kan smøre på,prim,leverpostei,syltetøy, kaviar...makrell i tomat liker han derimot ikke....en av de få tingene han nekter å spise...de siste dagen ehar han fått smake servelat av kylling...det er godt det=)

Har prøvd mange ganger men snuppa her brekker seg bare brødbiten kommer innforbi leppene... He he, det ser litt komisk ut. Husker storesøster var akkurat likedan....

Er uansett så glad i grøt og flytende mat at jeg ikke stresser så mye med det enda.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...