Gå til innhold

Tantebesøk her i dag ja...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tenkte på deg da jeg så på ikm lista i sted.:)

2007 baby er vel like velkommen:)Heldigvis ser det ut til at det er en god stim her inne med positive tester,så du skal se vi følger plutselig etter vi andre også...Satser på at vi går en fruktbar vår i møte.

Lykke til :)

Det var da som pokker da Andrine. De svømmerne til mannen din tror jeg mangler retningssans. Det gjør svømmerne til mannen min ihvertfall. Jeg tror de svømmer feil vei. Kan ikke skjønne at det skal være så vanskelig å nå fram. Det er jo bare å svømme rett fram og ta til venstre eller høyre. Hvor vanskelig kan det være da....... :-)

Jeg satser nok på 2007 barn jeg også nå. El rett rundt hjørnet og er i gang med å klargjøre gubben for nye runder. Sist pp ble han for stresset tror jeg. Tror han har fått litt prestasjonsangst nå som vi ser at dette ikke er så enkelt.

uff, ja. Denne hersens tanta... Men, nå blir vi jo en hel gjeng som skal få 2007 barn (optimist..), og det blir jo koselig å følges ad utover. Så her er det bare å fortsette med dyneløftingen, men husk at det skal være kos da alle sammen :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...