Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er det noen som skal ha innsetting i uke 18?

Jeg har begynt på progynova nå, og skal på UL neste fredag. Regner med at det blir innsetting av frys-egg uka etterpå. Dette er vårt aller siste forsøk, så denne gangen skal jeg ta det med ro og gå masse turer. Og sist men ikke minst prøve å tenke positivt.

Hadde vært kjekt å få kontakt med andre som skal ha innsetting omtrent samtidig. kjekt å ha noen å "ruge" sammen med.

God helg:-)

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4835536-innsetting-uke-18/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Jeg skal ha innsetting 6. mai hvis alt går etter planen! Gleder meg! Er vårt "siste" forsøk og. Har 2 neg icsi, 1ubefruketet ivf, 1 gang hvor egga ikke klarte opprensningen til icsi.. Jeg har jo bestemt at vi lykkes denne gangen, med tvillinger, som kommer til jul, sånn at hele jula i Norge med familien må avlyses (bor i København).

*med bittelitenskrift* hvis vi ikke lykkes nå, går vi privat med en gang!

Har dere barn fra før? Vi har ikke, og det er et stort savn...

Skal bli morro og følges på veien!

klemmer fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4835536-innsetting-uke-18/#findComment-4835667
Del på andre sider

Hei snooopi!

Vi har en flott sønn på snart 5 år som vi fikk etter 2 forsøk (frys), så vi har god erfaring med frøsne egg. Ganske utrolig at han har vært dypfryst...... Vi er veldig godt fornøyd med en, men ønsker oss veldig en til.

Det viste seg å ikke være like enkelt med nr 2. Vi har hatt 3 ordinære forsøk, der jeg ble gravid på to av de, men mistet begge gangene (MA) i uke 11. Ingen vet hvorfor dette skjedde. De fleste leger sier at dersom det er liv i uke 7 er det 95 % sjans for at det går bra. Jeg hadde altså ikke denne statistikken på min side. Var på UL i uke 7, 8 og 10 siste gangen, og da så alt bra ut. Dersom jeg blir gravid nå, skal jeg gå på noen blodfortynnende sprøyter. De snakker om at det kanskje kan være dårlig blodsirkulasjon til morkaken. Begge gangene har jeg vært så dårlig pga av overstimulering at jeg ikke har fått gått tur elller trent.............

I tillegg til disse ordinære forsøkene har vi hatt 3 mislykka frysforsøk, så dette blir det 7. forsøket! Dersom jeg ikke blir gravid nå er det stopp. Da sier vi oss godt fornøyd med en.

Jeg har alltid hatt en følelse av at jeg skal få tvillinger, så jeg sier som deg. Tvillinger til jul........................

Høres spennende ut å bo i København, en fantastisk kjekk by. Er dere bosatt der for alltid, eller er det midlertidig med jobb?

Lykke til. Krysser fingrene ekstra for dere som ikke har noen. Det er veldig stor forskjell på en og ingen. Det gikk fem år før jeg ble gravid, så jeg vet godt hvordan dere har det.

klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4835536-innsetting-uke-18/#findComment-4836653
Del på andre sider

Du har visst vært med lenge! Og gratulerer med sønnen dere allerede har! Det må være det værste å miste... Jeg har bare testet negativt, og vi kjører for fullt nå med forsøkene. Har faktisk gått på hormoner siden september.

Jeg har en god følelse med at det er tvillinger på gang, ja..

København er den perfekte by! Alltid noe å finne på, det er alltid åpent, og "alt" er tilgjengelig når som helst! Vi bor sentralt (10 min på sykkel til tivoli) at jeg er på sykkel hele året! Når vi får barn, da vil vi litt ut på landet. Sverige, kanskje? Tror ikke vi flytter til Norge.. Har jo hele familien min der, og det er jo egentlig bare en svipptur fra København til Oslo når man har gjort det noen ganger, men... Min kjære er dansk, og vi er blitt veldig bundet til mange ting her.

Gleder meg så veldig til dagene som kommer, selv om de er alt for lange...

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4835536-innsetting-uke-18/#findComment-4836841
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...