Gå til innhold

Nan eller collett??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min er 3 måneder. Jeg lurer på å begynne med litt tillegg..

Følr han er litt misfornøyd på kveldene etter pupping.. Føles som han ikke får spist seg mett... Han har begynt å våkne 3-4 ganger pr natt (vil ha pupp) og tidligere har han enten sovet gjennom hele natten, eller hatt en våkenstund.. Det begynner bli rimelig slitsomt, for han sover også veldig lite på dagene og samboeren er ute på havet 3 uker og jeg er alene.. Blir jo helt rar i hodet av å ikke få noe spesielt med søvn.. Så lurte på hvilke erfaringer dere har med disse 2 merkene (nan/collett)??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei.

jeg har prøvd begge to på sønnen min. tenkte collett var bra siden den inneholdt omega 3. men fy å han gulpet av den. stakkars. så da gikk jeg tilbake til nan. den har vi bare gode erfaringer med. ja og så er de engangspakkene veldig greie når man skal på tur. helsesøstra som vi går til, sa at hun hadde erfaring med at mange barn gulpet mye av collet. ja dette var vår erfaring!

lykke til

Skrevet

Vi har bare brukt NAN da, men er veldig fornøyd med den ja.. Gutten godtok den med en gang, og gulper ikke spesielt mye av den heller...

Skrevet

Jeg har prøvd flere forskjellige, og syns Vollett var grusom. Mye gulping, og det lukter skikkelig spy av den.

Bruker Hipp nå, og den syns jeg er helt super - anbefaler den. :o)

Skrevet

Skulle selvfølgelig stå Collett over, ikke Vollett, hehe....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...