Anonym bruker Skrevet 22. april 2006 #1 Skrevet 22. april 2006 Syns det har vært så sinnsykt mye om denne slimproppen, og jeg har tenkt at det ikke har vært interessant, særlig siden den ikke sier så mye om når fødsel starter. Men nå må jeg le av meg selv, for nå gikk den nå i sta (ikke tvil, MYE og med farge, og kan ikke sammenlignes med tykk utflod, i mitt tilfelle i hvertfall) og NÅ har jeg jo et spm eller to da.. Kan man ha sex etter at denne har gått? Skulle så gjerne ha starta modningen for alvor (termin om en uke+) og da er det vel ingenting som slår sæd. Dessuten blir det jo lenge til jeg og mannen kan kose oss igjen etter fødselen.. Men altså, kan det f eks skape infeksjon fordi det er åpent rett inn????? Noen som vet om tegningsblødning må være friskt blod, eller om den kan være brunlig/ mørkerød? Tusen takk for hjelpen! Til alle i perm; kos dere!!! Plutselig er den over
beky Skrevet 22. april 2006 #3 Skrevet 22. april 2006 Du kan ha sex så lenge vannet ikke har gått! Men har hørt at hvis man får en blødning så sent i svangerskapet så bør man ta kontakt med føden..men det spørs kanskje hvor mye?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå