Gå til innhold

Hva mener dere om dette?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Han kom hjem i går (etter å ha vært borte over 30 timer...) Blid og fornøyd, var han! Kunne ikke skjønne at jeg syntes dette var så ille, han... Jeg mistenker han overhodet ikke for å ha vært utro, men synes det var helt ubrukelig at han blir på fest over 30 timer. Skjerp seg!!! Jeg snakket med han på mobilen om natten en gang, og da var jeg så "frekk" å ta opp samtalen på mobilen mens vi snakket.. Dette spilte jeg av for han i går, og du kan tro det var en som ble forskrekket over å høre seg selv småfull, ekkel og teit på opptak!!! Etterhvert som vi pratet i går, ble han skikkelig lei seg, når han etterhvert hørte hvordan jeg hadde hatt det... Han sa at han godt kan skjønne at jeg var skuffet og lei meg. Du hører på opptaket at jeg gråter, mens han bare prater piss og fylle snakk...Jeg skal legge mine egne planer resten av uka, og han kan bare sitte her og blomstre alene.... For det andre, så sa jeg at han hadde ikke vært til hjelp, heller en belastning om følselen hadde satt i gang den natten, og han skulle kommet i den tilstanden han var natt til i går... Jeg sa at dette aksepterer jeg overhodet ikke en eneste gang til. Ja, jeg vet at det er andre som fester ofte og mer, etc - men det er en grunn til at jeg ikke er sammen med en som fester hele tiden. Jeg har rett og slett ikke sansen for det. Og for det andre, det er greit å være sosial, ta seg en fest og komme hjem - kontra det å reise bort, feste og bli borte langt over et døgn.... Når jeg i utgangspunktet trodde at han skulle kjøre hjem også, så jeg skulle føle meg trygg på at han stilte opp dersom noe skjedde mhht fødselen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...