Gå til innhold

Hva mener dere om dette?

Anbefalte innlegg

Samboeren min er på fest idag, i en annen by. Greit nok. Men vi aner ikke hvordan han skal komme seg derfra i natt. Det går en buss ca kl 01 i natt, og turen tar en time. (så det er ikke aktuelt med taxi så langt)

Men han ringte og sa at han kunne ta en buss i morgen tidlig ca kl 06. Jeg har rundt 30 dager til termin. Kommer selvfølgelig ikke til å skje noe med fødsel i natt, men er det greit å være ute på byen til kl 06? Høres merkelig ut, spør du meg. Skal han henge rundt på Narvesen, eller?

Hva mener dere? Jeg har ikke nektet han noe. Sa bare til han at dette fikk han bestemme selv, men jeg gråt etter at vi hadde lagt på telefonen...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4835191-hva-mener-dere-om-dette/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Problemet er at han kjørte dit, så bilen står der han er på fest, og den må han tilbake og eventuelt hente i morgen...

Hadde vel håpet at han kanske skjønte at det var greit å ta bussen, men det virker som om det er om å gjøre å være ute lengst mulig. Festen begynte idag i 15-tiden...

Skjønner deg godt! Selv om det mest sannsynlig ikke skjer noe, blir "gapet" mellom deg og han veldig stort da.. Ikke så kult å gå ut på byen som høygravid (i hverfall ikke "ordentlig", som f eks på dansesteder), mens han kan være ute hele natta.. Tror jeg hadde grått litt selv. Samtidig er det bra at de får luftet seg litt før det skjer noe, og det er viktig å treffe venner osv. Men det er da forskjell om han er med gode venner på et utested eller nachspiel, eller om de bare "henger" ute ja. Kan du snakke med han om det? Kanksje lettere å akseptere at han går ut av og til om han også må ofre seg litt for deg.. Være spesielt oppmerksom, gjøre noe hyggelig for deg eller hva som helst - kanske ikke akkurat når han kommer fra byen og stinker.. ;) men ellers.

nå så jeg det siste du skrev, og kommentar til det...: begynte kl tre??? Kjære vene, da er det vel ikke så ille å måtte avslutte kl 01? !!

Men som sagt, håper han er til å snakke med og forstår om du er litt lei deg :) Det er jo et fellesprosjekt å lage et lite gull sammen!:)

Annonse

Hm,,,,,,,,,,,,,, merkelig ja,, hadde et forhold i 10 år, gift og greier(men skilt nå) Men han kom alltid hjem da.. Men det var en gang han ikke om hjem før kl 10.00 dagen etterpå.. da var jeg helt ødelagt.. da hadde han vært til ei, som han ble sammen med seinre,,, så jeg liker ikke slikt jeg da.. men det trenger ikke å bety at han er slik for det da.. ikke i det hele tatt da,, men j er lit sketisk på slikt jeg da.. Håper ikke j gjøre deg urolig nå da.. for det er virkelig ikke meningen assa..... Kan hende han ska kun være sammen med sine kamerater da

men sia du har 30 dager igjen,så kan han da bare ta bussen hjem da.. si til han at du vil ha han hjem inatt da, da du ikke vil føde alene da,, mann kan aldri vite,, og du kan da si at du føler deg mer trygg om han kommer hjem inatt da..

ønsker deg lykke til...............

Går sikkert helt fint dette

Må si dette er fryktelig dårlig planlegging.....

Kan han ikke sove hos denne kompisen da, så får han bilen med seg hjem med en gang!!! Går ikke det, så burde han i hvertfall klare å komme seg på bussen som går kl. 01. Siden festen startet kl. 15, så trenger han sikkert ikke mer fest og alkohol når kl. er blitt 01!!!!!

helt enig med kvikklunsj 05.07.06

så ikke at det sto at han har festet sia kl var 15.00.. da har han vel fått nok ja.. uff dakar deg da..

be han om å ta bussen hjem ja.....Han ska da bli pappa snart og må da begynne å lære seg å ta hensyn og vise ansvar da mener jeg..........

......

lykke til...

Jeg trodde at han skulle kjøre hjem i natt en gang, men så skulle han visst feste.Han har ikke noen familie eller tilknytning i byen, er bare ute på en fest med jobben. Han er ny i jobben, og jeg kjenner ingen fra jobben hans, og tror ikke at det er noen der å overnatte hos...ikke vet jeg... Så det virker litt rart å rusle rundt i byen til kl 06 om morningen...tviler på at de andre rusler der sammen med han. Men det er visst så viktig å være ute lengst mulig... Går det ikke an å kose seg på fest, og innse det at kanskje en sjelden gang (har aldri hendt før at han gir seg tidlig), så må man ta siste nattbussen hjem, og ikke morgen-bussen?

Fortell ham at du har det litt jævlig i kveld og trenger ham hjemme i senga i natt. Da bør han hoppe på ett-bussen vil jeg tro :-) Og hils ham fra alle oss her inne at dette var den siste festen på en god stund!!

Ja, da har min samboer ringt og skulle legge seg inn på hotell i stedenfor å komme hjem... Om jeg skjønte det han snakket om, så tror jeg det var det han sa...så nå sitter jeg her, lysvåken og skuffet.....

Han kunne for all del ikke ha tatt bussen hjem.... Toget går om mindre enn en time, men han har betalt et hotellrom frem til da for å hvile...for mindre enn en time... Særlig smart, spør du meg...og han kommer nok helt sikkert ikke hjem med toget heller....men han får bare ligge der til mandag om han vil... Nattesøvnen min er ødelagt...

Annonse

Hææææææ????

Fy det va ikke no snilt..

Når han kommer hjem så får du gi han inn, sånn går det da ikke ant å oppføre sæ..

Fy faen, kain tru du e fra dæ av sinne å det som e..

Har vært med en sånn en æ oxo, men han dreiv å hadde sæ me andre.. Så hos mæ ville han virkelig fått gjenna gå den typen din..

Vist han enda ikke e kommet, ta dæ en tur ut te nån..

Så lure han på kor du e..

Hei , hvordan går det med deg?? Tenker på deg veit du... hm liker ikke oppførslen hans assa, det må jeg bare få lov å si da..

Bestilt seg hotel rom for å hvile?? Hørt noe slikt?? Akkurat som han likssom som er at han er så sliten , sku nesten trodd han hadde vært på jobb eller løpt maraton,,Ingen tvang han til å drikke da, og ihvertfall ikke holde på så seint, sorry at jeg sier dette:

Han er ego , sku ikke han bli pappa snart da,?? Da går det jo ikke ann å holde på slikt... Og med bare 30 dager til termin er dette helt uansvarlig da...Føler virkelig med deg,, og tenk å kaste bort pengene slik ut av vinduet.. Bare 1 time til toget går , og han legger seg inn på hotel,, da kunne han vel ha tatt taxi da.. for det er sikkert ikke billigre med hotel hell.. ca 600-900 kr for en natt.....

spørs da på hvva slags tilbud hotellet har da ,men dyrt lell..

Ønsker deg lykke til....

Du fortjener ikke å bli tråkka på slikt, og behandlet slik som dritt.. uff å uff.....

La oss å høre hvordan dette går da...

Lykke til

sender deg en god klem....

Hørtes ut som litt dårlig planlegging, ja... Men når det først er som det er, synes jeg iallefall han kunne greid å kare seg på bussen kl 01!

Men, men... Håper det går bra med deg iallefall!! Ikke la han ødelegge dagen din (kanskje lett å si, men...)!

Klemmer fra

Han har ennå ikke kommet hjem. Han ringte for litt siden, og lurte på om jeg var hjemme, men da var jeg ute og gikk tur, hadde dusjet, pyntet meg og luftet tankene mine. Han glemte husnøklene sine her i går, så han er avhengig av at jeg er hjemme når han kommer... Lot han få 3 ubesvarte anrop hos meg før jeg svarte. Han sa at han ikke kunne sitte i den andre byen og vente hele dagen. Jeg sa han kunne ta seg en natt til på hotell...

Fy f for en idiot.... sorry men måtte bare si det., Håper ikke du ble sint på meg nå.. Kjenner bare at j blir ganske så sint.. Tenk å behandle deg slikt da.??? Nei veit du hva.???

Frekk er han pina meg å. " kan ikke sitte å vente hele dagen" hørt noe slikt... helt enig med deg, du er da ingen dørvakt, hehe,, j ala han sove på hotel en natt til... Bare vær hard litt nå, så ska du se han innser hva han har gjørt og kommer krypende,, det bør han gjøre ihvertfall...

Har du ei venninne du kan ha på overnattning eller ei du kan ligge over til..??Så slipp du å være alene, koslig med slik jente kveld,For når babyen kjæm får du nok ikke tid tl slikt lenger da,,

Lykke til videre..

Det er ikke lov til å leige ut hotelrom på timesbasis i norge.. Håper han gir deg en fryktelig god forklaring når han kommer hjem. Du bør være skikkelig streng med han, selv om det sikkert ikke er så lett. Føler mase med deg...håper det ordner seg til slutt!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...