Gå til innhold

Sover babyen din i egen seng/vogge eller med deg? (samme som skravlesiden)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her er det samsoving. Heller at hun sover godt de timene hun sover, enn masse hyl og grin når hun må sove alene. Alt er fortsatt litt nytt for oss, lille jenta er 6 uker, så vi trenger den søvnen vi kan få...hehe. Så da er det fortsatt sånn at hun sover hos oss. Selvom jeg vet jo at det "beste" er at hun sover for seg selv, så er det at hun sover hos oss det beste for oss alle tre akkurat nå.

Gutten min er 13 uker og sover i egen seng. Når jeg ammer han i ca 6 tiden på morgenen får han ligge sammen med oss og da sovner han noen timer til.. Han trives godt i egen seng og jeg er glad for at vi ikke har vendt han på senga vår.. Jeg trives veldig godt med å bare dele den med pappa`n hans:)

Annonse

Min har alltid sovet i egen seng han (eller vogge de første 4 mnd da), nå sover han i sprinkelseng på eget rom. Han har jo havna i storsenga mellom oss noen netter mens jeg amma, og ellers tar jeg han i storsenga på morgenen etter pappaen drar på jobb..

Hun har ligget i en vogge ved siden av senga vår siden hun ble født (4mnd), vet hvor vanskelig det er å snu "gode" vaner.. Hun ligger på lammeskinn å med oppvarmet dyne så hun riktig koser seg oppi der. Skal når hun blir 6 mnd innpå eget rom og egen seng. Vi får se. Hun får mat kl 23 så sover hun til ca 0730 så slipper mat på natten vi da... hun ligger kanskje oppi med meg de siste 5 min før vi står opp ellers e det vogga som gjelder når hun skal sove...

Jonas ligger i kombiposen sin i vogna el lekegrinda fra han legger seg rundt kl 21 til vi går og legger oss. Da tar vi han med ned i vogga i posen. Ligger da der til han våkner for nattmåltid ca 03-04. Etter dette sover han enten sammen med oss til vi står opp rundt kl 09 eller så sover han til rundt kl 06-07 i vugga si. Kommer alt an på dagsformen til både meg og han - noen ganger vil han ikke roe seg i vugga etter måltidet og jeg orker ikke krangle med han alltid...

Annonse

Guro sovner i egen seng (baby-kurv), og jeg prøver å få lagt henne tilbake dit etter første nattmating også. Etter andre runde, som er alt mellom 5-7, blir hun bare liggende sammen med oss.

Eller så hender det at vi bare sovner sammen etter første nattmating også, og at hun blir liggende ved siden av mamman sin ;) Jeg sover mye dårligere merker jeg, men det er nå koselig også da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...