Klumpy Skrevet 22. april 2006 #1 Skrevet 22. april 2006 Lurer veldig hvor lenge det tar før jeg har min flate mage igjen...... Trener dere mye eller skal det mye mageøvelser til?? Fødte 7.mars
minne Skrevet 22. april 2006 #2 Skrevet 22. april 2006 Hei, dette er litt forskjellig. Kan ta opp til et år.
Zandra, fikk Jonas 7. feb Skrevet 22. april 2006 #3 Skrevet 22. april 2006 Med meg tok det ca 14 dager før den var flat igjen. Litt ekstra "ammetillegg" fortsatt, men det er ikke mye. Merker jo at skinnet er litt løsere enn før jeg ble gravid, men det går seg til etterhvert!
Anonym bruker Skrevet 23. april 2006 #5 Skrevet 23. april 2006 flat? min ble no aldri flat igejn uansett hvor mange øvelser jeg gjorde. .(
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 23. april 2006 #6 Skrevet 23. april 2006 Tror at dette er veldig individuelt. Kommer an på hvor fort livmora trekker seg sammen igjen, hvilken form du var i før fødselen (magemuskler), hvor elastisk huden din er og hvor mye du har lagt på deg. Har vært heldig jeg...var (nesten) som før 4 dager etter fødsel. Må legge til at jeg ammet hver time de første fire dagene :0) Det hjelper jo på at livmora trekker seg sammen.
Gemini77 Skrevet 23. april 2006 #7 Skrevet 23. april 2006 Magen min var flat igjen før vi dro hjem fra sykehuset. En sykepleier som skulle ta blodprøve av gutten min trodde ikke jeg var mamma'n da hun ikke kunne skjønne at jeg hadde født dagen før. For magen var da allerede så og si helt flat..
Gjest Skrevet 23. april 2006 #8 Skrevet 23. april 2006 Jeg var omtrent som før da vi dro fra sykehuset. Magen er bare litt "løsere", men ganske flat. Ble (gledelig) overrasket kan du si!
lilja70 Skrevet 23. april 2006 #9 Skrevet 23. april 2006 Med førstemann var jeg godt trent og ung, og magen var helt super etter bare noen uker. Med nummer to var jeg en del eldre, og hadde dessuten ks og svangerskapsforgiftning med masse vann i kroppen. Syntes det tok nesten et år, jeg. Nummer tre er nå to måneder, og magen min er alt annet enn flat:-/ Håper den blir bedre til sommeren, skal i bryllup og greier, hadde vært fint å fått på seg noe bra. -Men all sjokoladen jeg tyller i meg sier noe annet... Tar helt minimalt med mageøvelser, prøver å huske knipingen, og har jo en på to som må løftes av og til. He he. Tvi tvi;-DDD
Anonym bruker Skrevet 23. april 2006 #10 Skrevet 23. april 2006 min ble helt flat etter en uke.fødte 8 mars,kan ikke se det hae vært noen baby der:)
Anonym bruker Skrevet 23. april 2006 #11 Skrevet 23. april 2006 Fødte for snart et år siden,men fortsatt ikke noe flat mage her hadde vel ikke akurat helt flat mage før graviditeten heller.. men har begynt å trene i håp om å få bort det ekstra.... Får henge i å ta situps før sommeren!
Gjest Skrevet 23. april 2006 #12 Skrevet 23. april 2006 Magen min har "poppet" tilbake på plass omtrent med det samme etter alle 8. Har blitt mange:"Hvordan gjør du det?" opp gjennom årene, men jeg gjør ikke noe spesielt. Annet enn at jeg gjør "knipeøvelser" med magen også da på samme måte som jeg gjør de vanlige knipeøvelsene - stram - slapp av - stram slapp av osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå