Gå til innhold

Tips om tøybleier

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det finnes tusenvis av tråder om dette. Bla litt og les.

Jeg anbefaller nøstebarn, da jeg har gode erfaringer med de. Brettebleier i starten og formsydde etterhvert som barnet blir større. Ullbuksene puster og holder barnets hud sunn og frisk.

Viss økonomien speler inn vil eg anbefale bleiene frå Babykos. Det er formsydde bleier til 10kr stykket. Det er eit sperrelag i plast inni, men det er ein smal sak å ta ut viss du ønsker å buke ullbukser utanpå (er jo bedre for den lille stumpen å sleppe plast...).

Det står at bleiene kan brukast frå 10kg og oppover, men vi begynte å bruke dei (bytta ut brettebleiene) då guten var rundt 2 mnd og 6kg. Går heilt fint det. No er han 7mnd, og vi er veldig nøgd med bleiene. Vi har eit par av Popolino-bleiene frå Nøstebarn, men eg synest dei blir veldig stive etter vask, sidan dei er i frotté. Babykos-bleiene er i "glatt" bomull, og kjennerst derfor ikkje så harde når dei har tørka på snora.

Annonse

No er jenta vår over ti kilo, men babykosbleiene sklir av henne likevel. Det er eit styr utan like å bruke dei, dei lek og dei vrir seg. Desse bleiene er og blir reservebleier. Ho vert også raud av plastlaget, så no skal eg ta ut plasten i nokre og bruke dei under ullbuksa. Frottebleiene har ei tørrare overflate enn den glatte bomullen i babykosbleiene, spesielt om natta er det viktig at jenta vår føler seg tørr, ellers våkner ho grytidlig. Frottebleiene våre får seg nokre rundar i tørketrommelen, så vert dei mjuke og deilige.

Som du ser så er erfaringane våre ulike, ein må rett og slett prøve seg fram kva som er best for deg og ditt barn.

Vi har fått prøve på en bleie vi synes virker enkel, slank, lett og rask til å tørke. Ligg også midt på treet angående pris (men du sparer på å kjøpe fra England i forhold til norsk leverandør). Sjekk bambinomio.com

Du kan jo ha en ullbukse til nettene å hver størrelse (imse vimse f.eks).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...