Gå til innhold

huff.. skal snart på jobb igjen :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg synes det er så fælt å tenke på at jeg skal gå fra jenta mi når jeg skal begynne på jobb igjen . ho skal være hos dagmamma som jeg kjenner godt og jeg VET jo at ho får det greit der, men sliter likevel . får helt vondt når jeg tenker på det . vet ikke hvem som kommer til å gråte mest .. jeg eller ho ... er jeg alene eller er det flere som har det sånn ?????????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forstår deg veldig godt enda jeg ikke skal begynne å jobbe før i juli så går jeg og gruer meg til det. HAr også dagmamma som jeg kjenner godt og vet at lillegutt vil ha det veldig fint der.....

Så det er vel vi som får det værst og ikke ungene, de kommer sikkert til å kose seg og jeg vet jo at lillegutt vil få andre barn å være sammen med og ikke bare hjemme alene med meg om dagene.

Skrevet

heia :)

takk for svar .. skal egentlig bare jobbe i mai fordi sambo har pappapermisjon , og så begynner jeg for fullt 31 juli, så ho skal jo ikke til dagmamma før 2 uka i aug. fordi han tar sin siste uke når jeg begynner , men likevel likssom.. ho er så lita og jeg har aller mest lyst til å være hjemme med henne selv.. når de andre var små så jobbet jeg bare kveld og ho blir min første jeg må jobbe fullt med fra hun er så liten ... sukk.. er så utrolig glad for at det ikke er meg som er "hysterisk" og at andre har det som meg ..

jaja.. det går seg vel til etterhvert ..

Skrevet

Huff ja, jeg har gruet meg lenge jeg, skikkelig irriterende å bruke den dyrebare permisjonstiden på å grue seg til den er slutt!!! Jeg begynner på jobb i aug og jenta i bhg, er ikke redd for at hun ikke skal trives el ha det bra, men likevel så er det dette med å dra fra henne når hun er sååååå lita!!! Eldstejenta begynte ikke i bhg før hun var 3 år, og det er stor forskjell på 1år og 3 år!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...