Gå til innhold

Flinke jenta mi!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag rullet Guro fra rygg til mage, helt uten hjelp :D Flinke lille jenta mi, mamma ble så stolt da...*snufs*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ååååå.....grattis:) hvor gammel er hun? vår har bare tippet fra mage til rygg 3 ganger....hun er 10uker

Skrevet

Hun er 3 mnd :) Tror ikke hun er spesielt tidlig ute akkurat, aner i grunnen ikke når de "skal" kunne dette...men hun fikk det ihvertfall til i dag! Lå og strevde lenge, og ble skikkelig sur før hun liksom tok fart og snurret seg helt over ;)

Skrevet

gratulerer, gratulerer! Her skjedde det store på måndag, då var han 4 1/2 mnd. Så det er nok jenta di som er tidleg, for ikkje snakk om at pluggen vår er treig av seg:)

Skrevet

Kanskje du ikke har vært nøye nok med kokinga??

Skrevet

Grattis,sønnen min var også akkurat tre mnd når han snudde fra rygg til mage.Det er bra arti da;=)

Skrevet

Har kokt han kvar morgon og kveld, så det kan ikkje vere det. Men vi har ikkje katt å bruke til barnevakt, så han har jo gått glipp av mykje lærdom der.

Skrevet

Ja, alle vet jo at katter er mestere på rulling og slikt. Vi har fått katten til å trene litt med henne vi da, etter at han er kokt selvsagt.

Skrevet

Så morsomt :)

Og jeg tror egentlig at hun er veldig tidlig av seg og at 4 1/2 måned som noen andre skrev om her ikke er spesielt sent egentlig. Da vi var på helsekontroll da sønnen min var 4 mnd sa helsesøtra at de ikke forventet at han skulle rulle ennå.

Nå er han snart 5 mnd og ruller ennå ikke....bortsett fra å tippe over fra mage til rygg da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...