Susan*lillegutt og mini* Skrevet 22. april 2006 #1 Del Skrevet 22. april 2006 og jeg står der og anner ingenting,hehe=) Startet med at jeg plinget på slik at hun andre kunne ta dem som skulle tippe (kan ikke med det enda) (jobber på butikk,for dere som ikke vet det) Så stod det en fyr i kassen å skulle handle,så på han,virket litt kjent,men tenkte ikke over det,synes det var rart at hun andre ikke gikk å fortsatte med det hun holdt på med,så når han var gått,så bøyer hun seg frem å spør han andre som stod i køen, "var ikke det gamst'n..? " hææ..sier jeg,hvem er det,så starter hele køen å le av meg,for jeg koblet ikke med en gang,at Morten Gamst Pedersen hadde nettopp handlet hos meg:) hehe=) Så idag,var en litt morro dag på jobb ja:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 23. april 2006 #2 Del Skrevet 23. april 2006 Eg har gjort akkurat det samme!! Det var en av de mest kjente Brannspillerne (Eg bodde i Bergen på den tiden...) og etterpå ler de andre i butikken av meg når eg ikke skjønner ka som hadde skjedd.. jaja.. de er jo bare mennesker de og.. Og syns sikkert det er helt topp at ikke alle blir lettere apatisk når de treffer en.. eller 14isflau el.l... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan*lillegutt og mini* Skrevet 23. april 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 23. april 2006 hehe,så bra at det ikke er bare meg da=) er litt for opptatt med å scanne inn varene,men kommer det noen derimot med en liten baby,hehe..da blir jeg helt oppslukt i den lille babyen,og glemmer feks. å gi dem pose,eller kvitteringen hehe=) ikke alt som er like greit nei=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rasko Skrevet 23. april 2006 #4 Del Skrevet 23. april 2006 Hurra! En tråd med "Jeg møtte en kjendis uten å skjønne det"-historier! Jeg hiver meg på med denne: Da vi skulle ha første møte på storesøsters barselgruppe for noen år siden, virket ei av mødrene så kjent, og jeg tenkte at vi kanskje hadde studert sammen eller festet sammen eller et eller annet, så jeg spurte: "Hvor kjenner jeg deg fra? Har vi studert på samme sted? Det er liksom noe kjent med deg" Det viste seg at hun nettopp hadde vært med i en mye omtalt reality-serie. Gjett om jeg følte meg dum?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 24. april 2006 #5 Del Skrevet 24. april 2006 hovedpersonen (even, tror jeg karakteren het) fra monstertorsdag kjøpte saccosekk av meg på jobb her for et par uker siden. syns også det var noe kjent, men kom ikke på det før han var gått. det morsomme er at han prøvde å legge megasaccoen på rullebåndet (håpløst) og da jeg sa at "det går ikke" (med glimt i øyet) så ble han dritflau! *fnis* og så holdt jeg på å gå på trynet da jeg så wenche foss i ei rulletrapp på et handlesenter i bergen da jeg var student... ja og så byttet siri kalvig en hel haug av bryllupsgavene mine hos meg da jeg jobbet i glassmagasin. men det var bare flaut for jeg var helt ny i jobben og knota veldig for å få alt riktig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 24. april 2006 #6 Del Skrevet 24. april 2006 "bryllupsgavene Sine" - ikke mine, hehehehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
barbamamsen Skrevet 24. april 2006 #7 Del Skrevet 24. april 2006 he he he har mange historier ang dette fra tiden jeg jobbet i braathens på innsjekk der. og når kjendiser som er redde for å fly kommer og begynner å kjefte, ja da er det nesten litt vittig;o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 24. april 2006 #8 Del Skrevet 24. april 2006 Bare eg som ikke har møtt en kjendis... vel eg har gått forbi Frøken norge (hu fra Aksdal) på kjøpesentert her. Det gjelder.... ?? hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Toni & baby girl♥ Skrevet 24. april 2006 #9 Del Skrevet 24. april 2006 Hehe har møtt mange kjendiser, men jeg ble ganske flau her for en liten tid tilbake. Vi var på fotball kamp (en treningskamp) og før kampen startet skulle jeg amme Antonio. Vi satt på tribunen og da Antonio hører en mannstemme bak seg, slipper han puppen og melka spruter ut. Og der stod ingen andre enn Tore Andre Flo! Gjett om jeg ble flau! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå