Gå til innhold

Det er ikke bare stas....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

stekkmerker har jeg fått uten og være gravid,vekta går opp og ned,kvalm er noe som kommer og går,bekkenløsning og åreknuter er det ikke alle som får.Synes at dette ikke vær noen trøst,kan gjenre få alt jeg bare jeg blir gravid!

Jammen kjære deg! Hvor er antennene dine?? Komme her til oss og si sånnt? Kan du ikke forstå hvor opprørende det er for oss? På hvilken måte tror du at disse "plagene" kan trøste oss?

Mange her har vært gravide før og har hver våres opplevelser rundt det. Noen får ditt og noen får datt, og så har du en liten gruppe som får hele pakka med "plager", men hva gjør vel det?

JO det ER stas hvis man først klarer å bli gravid!

Tenk deg om!

Annonse

*bring it on* sier jeg bare ;o)

"dere slipper følgende" skriver du... Vi har da alle store planer om å bli gravide, vi som er her inne; så det er bare et spørsmål om tid før vi vagger avgårde med alt som følger en graviditet (i større eller mindre grad), men superglade kommer vi til å være :-D

hmmm...tror det er en del folk her som er litttt overfølsom...

syntes bare det innlegget var ironisk og skulle "løfte" stemmningen litt...det var ihvertfall slik jeg leste det...

så kansje alle burde lese litt mellom linjene innimellom..=)

og ingen burde komme til meg å si at jeg ikke har noe jeg skulle ha sagt,for jeg er en sliter jeg også!!

*smil,og verden smiler tilbake*

jeg for min del tror dette er berre ett av de mange innleggene som er laget for å provosere. Så bli sint gidder jeg ikke. Men jeg kan si det sånn at jeg skulle heller hatt strekkmereker,Kvalme,vektøkning,bekkenløsning,åreknuter, enn å ikke få barn i det hele tatt.

jeg skulle gjort allt for å slippe det jeg går gjennom

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...