Gå til innhold

skulle ikke testet...

Anbefalte innlegg

huff.. tok akkurat en test fra billigtester og det var en kjeeeempesvak strek ved siden av kontrollstreken. hadde sex for 9 dager siden og jeg tror jeg hadde EL da. har en lutealfase på 11-12 dager og holder på å bli sprø av å vente! tenkte at en test skulle gjøre at jeg skulle tenke mindre på det, men nå ble det enne værre!! Er jeg gravid? Hvor lenge skal jeg vente før jeg tester igjen??? ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHH!! Føler meg så gravid!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4833325-skulle-ikke-testet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

uansett hvor svak den er? det er så vidt den vises.. er cb mer følsom? har to cb tester og en quick response test liggende. skal jeg teste med noen av de? Er det ikke for tidlig å teste? Hvordan er det egentlig med EL testene? Har hørt at de blir positive ved graviditet, og at de slår ut tidligere?

Annonse

Annonse

Hei Lurv,,

det er jo lov å håpe videre ja,, Billigtestene er nemlig mere sensitiv enn CB er,, og det er også derfor CB regnes som sikrere,, fordi du må være "veldig" gravid før de slår ut...

Jeg håper det bare var litt tidlig for CB enda.. og at du får en fin positiv ny CB om noen dager...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...