Gå til innhold

Noe som har fødd alene?? gruer meg enormt ja............

Anbefalte innlegg

Hei sann damer!!

lurer så fært på hvordan dere takla det å føde alene?? Hva slags tanker surra i hodet??Har så mye j lurer på da.. Jeg er da et håpløst tilfelle , venter barn nr 3 med en som stakk fra meg..Da jeg var over 4mnd på vei,,babyen var planlagt osv...var sammen i 10 år, gift og greier.. Nå er jeg 26 år, alenemor til snart 3 barn og nyskilt....Er det flere der ute?? Synets alle virker så happy og er gift eller har samboer..Bare meg som er singel alenemor.. hulk.................

Går å tenker mye på fødselen,,, Kan ha med ei venninne da, men det blir liksom ikke det samme.. Vil at han ska være med j da, men har ikke sagt noe til han.Samtidgid så vil jeg ikke han han der.. Er jeg gal?? Hva er feil med meg egentlig,,. han vil ikke ha noe med babyen å gjøre, for dama hans er så sjalu.. så da måtte han velge da, enten henne eller meg.. Hun fikk han også til å velge bort sin eldeste sønn på 13 år.. Hun har litt problemer med at han har barn fra før, eksen hennes kutta ut sin sønn han å, fikk streng besjed, enten meg eller han..og han valgte self henne.,. Den dag idag har han veldig lite kontakt med han.. men men...

Lurer så fært på om han kommer til å ta kontakt med babyen seinere?? Det sa han nemelig til meg, da jeg fant ut at han begynete på med henne.. men til henne og til hennes familie har han sagt at han aldri kom til å ha kontakt... Noen som har vært i samme sitvasjoen som kan dele sine egene erfaringer med meg??

Hadde vært kjekt å hørt hva dere sier..

ha en fin dag....................

takk for all svar

Fortsetter under...

Høres nesten ut som min historie.. Jeg er like gammel som deg og venter nr. 4, han gikk i fra meg og fant seg en ny ett par dager etterpå..

Gudene vet hvor mangen løgner han har fortalt meg, det får jeg vel aldri vite heller...MEN jeg har hvertfall innsett det at jeg har det bedre uten den dusten, enn med han, selv om det gjør vondt.. Er ikke skillt helt ennda, venter på papirene i disse dager, har 7 uker igjen til termin...Kjempe gøy,! Han vil heller ikke vere med på fødselen pga. nye damen sin sjalusi...Hun er redd han skal gå tilbake...Sinnsykt fjernt... Men jeg skal nok ha med en venninde tror jeg.. Selv om jeg og skulle ønske at han var med...Men det innrømmer jeg ALDRI ovenfor han etter det han har gjort...

hei

jeg har alldri født før jeg - så det kan jeg ikke hjelpe deg med -

men jeg vil si jeg er lei meg for situasjonen du er komt opp i!

håper han opplever at noen gjør mot han,som han nå har gjort mot deg...

jeg forstår godt at du vil han skal være med på fødselen, men jeg tror nok du får det bedre uten han der - siden han tydeligvis ikke er interessert lenger i å være der for deg og deres ufødte...og dere nå ikke lenger er sammen...

jeg har samboer men, forholdet er ikke langt fra å ryke - svangerskapet

har tatt mye av gløden og gleden fra oss. bebis var ikke planlagt ogpappaen har store problemer med å akseptere vår nye livsstil...

så jeg forstår deg veldig godt - har gått flere runder med meg selv om han da er noe å stse på og har til tider nærmes tvunget han til å vente med å gå fra meg til etter fødselen fordi jeg er redd for å være alene...

vi har våre gode å dårlige perioder alle og dette er definitivt en av mine dårligste - er redd for å bli bitter og pga dette lissom skal være en gledens tid - vi skal være glade og vokse og stelle hjemme og lage oss et "rede" til bebis...ikke være redd for om pappaen pludselig finner ut at dette gidder jeg ikke alikevel....

hadde jeg bare kunnet hatt den "luksusen"

ikke misforstå meg - ønsker ikke barnet bort men han gjør det neimen meg ikke lett alså...

og for å kommetilbake til deg ---jeg hadde og ønsket pappaen der på føden med meg...men hvis vi går fra hverandre til den tid . tror jeg det er best han ikke er der .

håper vi begge får det bedre med tiden jeg håper og jeg har vært litt til hjelp..

All ære til dere damer over her!!! Blir lei meg av å lese sånt - skulle ønske dere fikk all den oppmerksomhet og omtanke som dere fortjener som mødre til disse (umodne?) mennenes barn. Dere tar jo del i barnas hverdag og oppdragelse, og det er til syvende og sist mennene som taper på å være egoistiske...de går jo glipp av sine egne barn.

Jeg synes det er helt utrolig at voksne menn kan velge en ny kjæreste foran sine barn....

Og enda mer utrolig at en voksen dame, eller den nye kjæresten til eksene deres, kan ønske at mennene skal kutte kontakten med sine barn...

Hadde aldri turt å satse på en som så lett kunne velge bort sitt eget barn...

Er det mulig......!???!

Heisann.. Takk for at du ville dele din historie med meg.... Rart at dem kan ha samvitighet til slikt,, forstår ikke det j da..mandag går han ut døre mi, sier jeg elsker deg, så dra til hu..?? Hvor er hjertet dems?? Dem sku enkelt ha seg god gammel dags julling, slike kara.. Lure oss slik,, ja jeg forstår godt hva du mener med at gudene veit hvor mange løgner han har servert,, min eks og din eks hørtes ut som dem sku vært tvillinger.. han blir 35 i år, men sku pina meg ikke trodd det......... Helt enig med deg, at du aldri kommer til å innrømme ovenfor han at du vil ha han med, sånn er jeg å.. fortjener ikke å vite det en engang..søstra hans vil være med, men tror det blir velidig sårt å ikke ha han der.. Har så lyst å våkne en dag , og følelsene overfor han er borte.. men jeg glemmer han ikke, det er liksom en del av meg som nekter å slippe tak.. har veldig lite kontakt med han da.så det sku egetlig hatt gått over nå da, men neida, dumme dumme meg vil da bare ha han,, men det har j ikke sagt til han da... Er det lenge sia han gikk fra deg?? Kan hende forholdet til din eks og nydama debber av,, det hadde vært pass overfor henne at han hadde dumpa henne og blitt ilag med deg,,,hehe, da hadde jeg ledd godt ja.. dem søker det nye og spennede, for med oss har dem vært sammen med halve livet, med hu er lat så spennede.. men bare vent,, det skjærer seg , det er min trøst.. for jeg veit at dem aldri blir ilag lenge,, og da håper jeg han kommer til å angre som en hund på at han stakk fra meg.. og at din stakk fra deg.............

syntes det er på tidet at nå er det vår tur , til å føle lykke og kjærlighet.. det fortjner vi sannelig ja..

ha en fin kveld

har du lyst å taste er det bare å komme på msn

[email protected]

Annonse

Ja, man kan lure,,, Jeg vet ikke hva som foregår oppe i hodet deres, men jeg garanterer at det er full gjennomtrekk :)

Og hva hodet de tenker med er vel i grunn ganske tydlig.For min del, må han brenne...Men for barnas del, gråter jeg..

Jeg håper at en dag, vil de oppdage selv hva slags tapere de er...

Men det er nok og ha for høye forhåpninger..

Takk takk, varmer å høre slikt... det er litt va et ansvar da, å sku sitte der med 2 barn, være høygravid og slit med bekkenløsning, osv, ikke har jeg lappen eller bil i en alder av 26 år.. vansklig å komme seg fra og til sentrum på handel.. ska lever hu minste i barnehagen, og hjem igjen.. ikke har j familie her hell. men får da litt hjelp av min eks svigermor da.. men ikke hver gang hun kan da.. men jeg kan egetlig ikke klage da.. bare så avhengig av andre da, men men

ellers går det da greit, prøver så godt j kan da.. Går da bra da,

Du sku likt å vist hele historien om henne du,,men ska kun fortelle om en episode som j ikke liker ...

da hun og hennes eks bodde sammen, hadde eksen hennes sin sønn, med en anen ei, så fikk han mareritt, og gik å la seg i senga til far og samboer..men dette likte ikke dama hans noe sp da.. hun sleit med å gå legge seg, da hun endelig sku legge seg, lå hun bare der, og følte seg så kvalm og hadde lyst å kaste opp sa hun,, hun hæla ikke at han lå der, han hadde da faen ikke noe der å gjøre , ifølge henne,, hun gikk å la seg på sofan .. dette er ikke normal oppførsel da.. jeg spurte min eks jeg om dette var sant, ja sa han, men det var ikke slikt det var sa han,, bla bla, joa det var sant..

ennå så er du sammen med henne,,+? hva sier en slik person deg spurte j han. da ble han stille ja,,

En ting jeg ikke forstår er sånne menn.. men lurer også på hvordan dere har hatt det så lenge dere har vært sammen? Høres ut som x mannen din er en mann som kommer til å få mange barnebidrag å betale!! Og synd er det på de barna han er med på å lage, som vokser opp med en sånn far. Tre barn og 26 år! wow.. det er bra jobbet.. du er iallefall ferdig med barn nå da, tenker jeg. Bruke tiden din på deg selv og barna dine, og forhåpentligvis finne en kjæreste som gir deg det dere fortjener... så ville jeg ikke fått flere barn!!!!

Hva med å flytte dit du har familie? og har du ikke mulighet til kanskje å få en venninne eller enn voksen du liker, eventuelt få din mor/søster/tante til å bo hos deg den siste tiden før termin? det er vel noen som har lyst til det?? En ære å få være med på fødsel, da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...