Gå til innhold

Smører dere underlivet morgen og kveld med olje? (dere som smører for å forebygge revning)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

nei, man får ikke sopp av å bruke det. men har du antydninger til litt sopp fra før, så er det lettere å få det når du bruker oljen.. min jm anbefalte det på det sterkeste=0)

Annonse

hei!

Jeg smurte med samme type olje forrige gang, og gjorde det hver kveld i 2 mnd før fødsel. Revnet likevel og måtte sy 10 sting, både utvendig og innvendig. Det kommer veldig an på fødselen om man revner eller ikke. Kan jo hende det har noe for seg, men ikke hos meg i allefall. Men jeg syntes det var verdt forsøket. Denne gangen vet jeg ikke om jeg skal gidde å smøre;) Man lukter jo litt "rart"...tji hi...sambo syntes ivhertfall det da han fikk "slippe til" innimellom;-)

jeg har ikke giddet å smøre meg i det hele tatt. Har hørt om folk som har gjort det uten at det hjalp, så jeg sparer heller de pengene og griset, og håper på det beste

Jeg har ikke brukt olje, men jeg fikk tips her på nettet om kobberkrem for å hindre/minimere revning. For å være på den sikre siden spurte jeg jordmor om det var å anbefale. Tross i at det ikke er noen dokumenterte resultater, mente hun at kobberkremen og/eller "massasjen" nedentil ved påføring av kremen er effektivt.

Så verdt å prøve, syntes jeg!! ;D Smører nå hver morgen og kveld (kjøpte kremen på apotek).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...