Gå til innhold

melder meg inn her etter en MA jeg...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heu vennen!

Ble kjempetrist da jeg hørte at du hadde hatt en MÅ. Håper det klaffer snart igjen, og at den da klorer seg fast gjennom hel svangerskapet!

Kommer du fortsatt på søndag? Skjønner jo hvis du syns det blit tøft, men det hadde vært veldig koselig å møte deg.

Stor klem fra

det spørs om jeg kommer på søn... men det går egentlig bedre nå så kanskje... hvis jeg kommer er jeg der sånn rundt 1845-1900

hadde jo vært kjempe koselig og møtt deg og dere alle sammen så...

Hei veronica_84. :)

Ville bare si at ting blir mye bedre ettervært.

Ta en dag av gangen,jeg hadde en SA i Mars 14 uker på vei,og her er jeg også,en prøver.

Nå går dagene mye bedre,og jeg tenker mest på den nye spiren som SKAL sitte snart. :o)

Lykke til.

Klem.

Det hadde virkelig vært koselig å treffe deg, men skjønner som sagt hvis du syns det blir litt tøft. Det som er bra er at det jo er treff både for prøvere og gravide, og jeg vet det er flere som har opplevd både MA og SA. Så hvis du har lyst å snakke om det, er det mulighet for det, og vil du ikke kan vi snakke om noe annet. :o)

Men du må kjenne på hva du orker. Det blir jo flere treff å være med på fremover, så det er jo ikke akkurat now or never. Du får kjenne på kroppen hva du orker.

Håper det er etter forholdene bra med deg da!

Klem

Annonse

Trist å høre:( Vet hvordan du har det. Har nylig vært gjennom det samme selv. MA i uke 10. Det var helt jævlig første uke, deretter går det gradvis bedre. Klarte da å begynne å fokusere på nye muligheter. Fikk du råd om å vente 1 syklus? Det fikk jeg, men ser mye forskjellig rundt. Jeg er så usikker på om jeg skal vente eller prøve med 1 gang???? Er så redd at det er økt risiko for at det går galt igjen dersom man blir gravid med en gang.

Så trist. Kjenner igjen den følelsen ja. Har selv nettopp hadd en ma i uke 11. Den første tiden er verst så går det mye bedre etter vært. Vi og er prøvere igjen å håper på klaff i først pp, men venter enda på mensen for å få komme sikkelig igang igjen. Lykke til xxxxxxx krysser fingrene å håper at vi lykkes begge to.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...