Gå til innhold

helgetur 4 uker før termin - gjør dere det?

Anbefalte innlegg

Vi har fått tilbud om helgetur til København, fra fredag til søndag, 4 uke rfør termin. Jeg har veldig lyst til å si ja, og tenker at det mest sannsynlig går helt greit, forutsatt at formen fortsatt er grei på det tidspunktet. Vill edere andre takke tja til en slik tur? Eller holder dere dere mer i nærheten de siste ukene før termin?

Fortsetter under...

Nei kjære vene, kunne ikke falt meg inn å sitte hjemme i stua og vente, da hadde jeg blitt gal! Drar på turer akkurat som ellers, gjorde jeg sistgang også. Nå har vi vært på lang hyttetur i påsken, ikke noe problem. Kos deg på tur- ventetiden er lang nok som den er om man ikke skal sitte hjemme og glane...

Annonse

jeg var på hytten i påsken... da var det litt over 2 uker til terminen...for å komme hjem må vi ta ferge....og jeg var litt i tvil på hvordan det kom til å gå om jeg begynte å føde på natten...da sa jordmoren at det var bare å ringe dem så kom de å hentet meg med båt.... det jeg vil si er at jeg tror det går veldig greit, men at du kanskje kan snakke med jordmoren din...er jo litt kjedelig om babyen blir født i danmark....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...