Gå til innhold

Oktober: Har akkurat oppdaget hvor sinnsykt deilig det er med gravidbukser!!!

Anbefalte innlegg

Har sverget lenge til at olabuksene passer, men de har strammet en god stund. i dag var jeg ute å skulle kjøpe 17.mai-tøy og tenkte at kan jo hende det ikke er så behagelig med vanlige bukser om 3 uker. Så jeg endte opp med en fin mammabukse. og den er helt sinnsykt deilig å gå med. jeg tror jeg må løpe å kjøpe 4 til!!!!!

Fortsetter under...

Kjøpte to linbukser på hm. billige, men kjempegode. i to forskjellige farger. det er mine første mammabukser så jeg var jo litt spent. kjøpte de egentlig til litt pent, men nå vil jeg bare gå i de hele tiden..hehe...

Noen av dere som har noen tips om svarte dressbukse-aktige mammabukser? Sist jeg var på H&M fant jeg bare enten kosebukse med høyt liv (som er nydelig å gå med) og typiske høygravis bukser med bred stoffbit øverst. Skulle helst hatt noe på kontoret som passer til dressjakker og som er til de nærmeste 2 mnd før magen er skikkelig stor.

Jeg har kjøpt en super-deilig svart dressbukse på Kappahl! Den er deilig å gå med! Har ikke veldig stor mage enda, så jeg bare bretter ned litt av den øverste delen.

Du bør prøve den! Veldig fin!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...