Anonym bruker Skrevet 22. april 2006 #1 Skrevet 22. april 2006 Noen som har kjøpt seng på Ikea? Er litt skeptisk til disse Ikea-produktene...ting blir jo trekt tilbake hele tiden. Noen erfaringer?
Frk. Hattifnatt Skrevet 22. april 2006 #2 Skrevet 22. april 2006 Vi har sprinkelseng fra IKEA, og har skrudd den sammen og er kjempefornøyde med den!
Gjest Skrevet 22. april 2006 #3 Skrevet 22. april 2006 Hei du!! Ikke finn på å kjøp sprinkel seng der nei.. Jeg fant en grei en til 350 tror jeg.. Ihvertfall kjempe billig,, men fant en aen en på yjsk sengtøy lager , kostet 799 kr...Falt pladask for den da, så jeg kjøpt den på yjsk . den kan man også bruke mye mye lenger sia den er mye større,og lenger... For ca 2-3 uker siden ble 2 sprinkel senger trukket tilbake av Ikea.. (sto på tekst tv og i avisa..)Alle som hadde kjøpt seng der, fikk besjed om å sende dem tilbake.... dem hadde funnet en farlig feil, ang sikkerhet,,, Kjøp alt du vil ha på Ikea , bare ikke sprinkel seng..Jeg digger Ikea , og har mye derfra... Bare ikke sprinkel seng.. lykke til
Gjest Skrevet 22. april 2006 #4 Skrevet 22. april 2006 Hva slags merke har dere?? Sjekk om det er en av dem som ble trukket tilbake,,, dette ser du på Ikea sine sider... HVis det er en av dem dere har ville j ha anbefalt dere og sende dem inn.... lykke til...
~Endorfina~ Skrevet 22. april 2006 #5 Skrevet 22. april 2006 Tror nok ikke Jysk er bedre på kvalitet enn Ikea. Det fins strenge sikkerhetsrutiner®ler&tester, så jeg ville ikke vært bekymret for å handle på Ikea.
Frk. Hattifnatt Skrevet 22. april 2006 #6 Skrevet 22. april 2006 Jeg har sjekka, og det er ikke de som ble trukket tilbake... Så senga møter de samme sikkerhetskravene som dem som selges i alle andre butikker
second Skrevet 22. april 2006 #7 Skrevet 22. april 2006 Det er tull og tøys å si at en ikke bør handle det på IKEA! For 4 år siden handlet vi både sprinkelseng og stellekomode der. Sengen har hatt seg en tur på loftet for så og bli tatt ned igjen nå som neste er på vei. Nå står den sammenskrudd igjen og like fin på soverommet og bare venter til bebisen skal komme. Stellekomoden også. Vi er kjempe fornøyde med kvaliteten også, så bare handle der du. Kommer ikke til å angre. IKEA har ellers masse som vi kommer til å kjøpe til husholdet. ( Sprinkelsengen og stellekomoden er av merket Narvik ).
Gjest Skrevet 22. april 2006 #8 Skrevet 22. april 2006 Her kan du lese selv hva som står på dems sine hjemmesider... Jeg skrev at jeg digger Ikea og er en god kunde der, da jeg er der ofte..Mine 2 jenter på 4 og 6 år har da fått seg en ny seng hver der, meldal, sofa seng,kjempe fint.. Så jeg skrev bare at j ville ikke anbefalt å kjøpt sprinkel seng der, da dem har tilbake kalt 2 senger,av sprinkel senger, nå så tilbake kaller dem sengbunnen.. Det er 2 ting kun på sprinkel senga på under |1 år.. Da er det vel noe som ikke stemmer.. LA med tlf nr dems og jeg så kan du ringe å snakke med dem selv og si om jeg snakker sant eller ei............. Men den senga som du har er ikke berørt sia du skrev av den var ca 4 år gammel.. Så det er ikke rart du er fornøyd med den da..... Og joa Ikea tilbake kaller varer ganske ofte da,, og jeg vil faktisk påstå at yjsk sin seng er bedre på kvalitet faktisk... onkel til min eks jobber som møbel snekker og han sa det da selv ..... Men jeg er vel på Ikea minst 1 gang i mnd og handler jeg,, liker meg godt der, god billig mat , mye fint til en meget billig peng........... Tilbakekaller sengebunner til TASSA og SNIGLAR Tilbakekaller sengebunner IKEA tilbakekaller sengebunner til sprinkelsengene TASSA og SNIGLAR i størrelse 55 cm x 112 cm kjøpt i august 2005 eller senere. IKEA ber alle kunder som i august 2005 eller senere har kjøpt en TASSA eller en SNIGLAR sprinkelseng i størrelse 55 cm x 112 cm, og der sengebunnen er merket med “ID NO 15333” og “Made in Poland”, om å returnere sengebunnen til sitt lokale varehus der de vil få utlevert en ny sengebunn. Ingen andre sprinkelsenger er berørt. På grunn av en produksjonsfeil er noen av sengebunnene fra en av våre leverandører ikke limt på riktig måte, og de oppfyller derfor muligens ikke kravene til belastningstesting i henhold til den europeiske sikkerhetsstandarden for sprinkelsenger, NS-EN 716. Vi har ikke mottatt noen rapporter om uhell i forbindelse med de aktuelle sprinkelsengene. Hos IKEA settes barnas sikkerhet i høysetet, og minstekravet er at alle våre produkter skal oppfylle gjeldende sikkerhetsstandarder. Vi beklager eventuelle uleiligheter dette kan ha forårsaket. Mer informasjon fås ved å kontakte kundeservice på: Tlf: 815 44 000 Mail: [email protected]
Gjest Skrevet 22. april 2006 #9 Skrevet 22. april 2006 Hei sann igjen det er kun 2 typer sengbunner til seng dem tilbake kaller nå.... singlar eller tasse eller hva det heter.. les innlegget mitt lenger ned så der du skrivet fra Ikea selv., har bare limt det inn jeg... så bare kos deg videre med senga di du, hehe.. Ha en fin dag
Maiprinsessa06♀&Maiprins09♂ Skrevet 22. april 2006 #10 Skrevet 22. april 2006 vi har fra ikea. og er kjempefornøyd=0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå