Gå til innhold

teite hormonene..

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke så mye å gjøre med det dessverre, det er helt normalt.

Du må bare snakke med mannen din, og få han til å forstå. Be han lese litt om hvordan hormonene kan styre kroppen. Greit at de kan bli lei av oss, men de burde jaggu tenke på hvordan vi føler oss innimellom også. Det er vondt å gå rundt som ei tidsinnstillt bombe.

Jeg har heldigvis ikke hatt så mye problemer ang å grine, men blir derimot veldig fort sint, kjempesint. Men sambo har lært seg til det nå, han kan faktisk bli veldig sint tilbake, så mannfolka har hormoner de også :o)

Lykke til.

• 2 uker senere...

Ja, ikkesant at mannfolka også har hormoner. Min kan nok bli ganske sint til vanlig, men jeg synes det har blitt mye verre nå, tror han også har graviditets-hormonsvingninger. Vi pleier heldigvis ikke krangle så mye til vanlig, men vi har kranglet om de dummeste ting i løpet av denne graviditeten. Heldigvis kan vi le av det etterpå....

Annonse

Måtte smile av svarene deres... Joda,hormonene raser... Gråter av de teiteste ting. Fikk forleden klump i halsen av american idol. suppescener hvor foreldrene til de håpefulle fortalte hvor stolte de var av ungene sine...Sååå gjennomsiktig sentimentalt amerikansk...Men joda, klumpen i halsen min vokste og vokste...

Men som oftest når jeg får gråte-bygene mine,- så får jeg i tillegg latterkrampe. Og det får samboeren min også. Vi er begge veldig beviste på hvorfor jeg reagere sånn som jeg gjør og rister begge på hodet av det. Samme når jeg blir sint. Jeg vet hvorfor og han vet hvorfor...så vi legger ikke så mye i de kranglene. ( har forsåvidt bare hatt to sinte ekte krangler på 6 års samboerskap,så vi er tålmodige begge to :)

Leser om vorende fedre som ikke tar hensyn til sine rugende fruer her inne. Og blir deprimert av det. Man trenger ikke å opphøye sin fru på gullstol,men litt trøst,hensyn og massasje er vel ikke for mye å be om?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...