Gå til innhold

Spor av blod....

kris78 Hurra for jenta mi :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

De to siste dagene har jeg hatt noen ørsmå tegn til blod på papiret etter toalettbesøk. Det skjer ikke hver gang, men nok til at det oppleves som "litt unødvendig..."

Jeg vet at det ikke kommer fra endetarmen, men fra selve åpningen. Ellers så er jeg i relativt god form (litt magesjau og kvalme i det siste). Jeg er 30+5 i dag.

Jeg er egentlig ikke så bekymret, men som sagt det oppleves som unødvendig...

Er her noen som har opplevd noe lignende? Avventer litt med å kontakte jordmor...vil ikke være hysterisk heller...:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisann, hadde d sånn for ca to uker siden... hadde akkuratt hatt omgangsyken noen dager. Papiret var veldig *gulaktig* når jeg tørket meg... og hadde mer utflod følte jeg. Dagen jg følte meg bedre, var vi på handel og på ettermiddagen syntes jeg papiret var mer rødlig enn gult. Jeg var ikke bekymret egentlig, for jeg visste at når man ikke drikker nok el får i seg mat, blir utfloden mørkere. Og gravide som vi er, legger vi bekymring i alt.

Jeg ringte føden jeg og snakket m en jordmor, hun var veldig grei og fortalt at jeg ikke skulle bekymre meg. Så lenge du ikke har vondt...

Jeg har masse kynnere, men d er visst helt normalt. Er 30+2 i dag jeg.

Ellers kan jeg jo nevne at d finnes masse blodkar oppi der, som tåler lite press.. hvis du har hard avføing elller anstrenger deg av andre årsaker.

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...