Gå til innhold

hei

IngerLiseRmed2barnog1spire

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har to mnd igjen til termin, og det jeg lurer på er når kan jeg sette opp barnesenga, det er en inviklet seng så jeg bruker nok litt tid på og sette den opp, men når ville dere ha begynt med det klør i fingra hehehe

klem

Skrevet

Har termin nesten samtidig med deg (28.06), og vi tenker å sette opp barnesenga til 17. mai - regner med tida går fort derfra og ut :)

Skrevet

Jeg har også to mnd igjen til termin. Jeg skal ordne barnerommet i slutten av mai (men bare fordi jeg bor sammen med en venninne også for øyeblikket og hun flytter ikke før da). Lyseblått rom, med masse baby greier. Gleder meg jeg også! Du kan sette den opp nå, tror ikke det skader, det er jo bare godt å ha god tid og at alt er klart om babyen plutselig vil ut før tiden :) Nyt det og kos deg med senga du!

Skrevet

ja ååååå jeg gleder meg så fælt, det er en kombiseng med stellebord og kommode så det er mange deler så vil nok også bruke lang tiiiiiidd hehe, Tiden kommer jo til og gå så fort nå, den har jo bare forsvunnet av gårde, syns ikke det er lenge siden jeg stod med testen i hånda jeg hihihihi

Skrevet

Buhuu... jeg vil også sett opp.. og gjøre klart barnerommet =(

Men vi skal flytte fra leiligheta innen 1 juli.... Og vi aner ikke hvor vi skal bo da.

Vi må nok bare vente med seng og andre sånne store ting vi. Har begynt å handle inn litt småting, men aner jo ikke hvor jeg skal gjøre av det. Hittil har vi stappa det inn i vogna.

Off, det blir vel flytting mens jeg ligger på føden tenker jeg....

Skrevet

hehe, har termin om 38 dager jeg...og senga satt jeg opp før jul...hehe...så lenge klarte jeg å vente..*ler*

Skrevet

ler med deg, hehe samboern min gir meg snart opp for jeg skal ha ting gjort nånå, og i dag skal vi ut og kjøpe vogn som jeg har sikla på i mange mnd , så mens han er og øver så skal jeg sitte og kose meg med de delene av senga jeg klarer og sette opp hehe

Skrevet

hehe, gjør det du=0) er veldig koslig å se på senga når den er ferdig oppsatt og:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...