DiddiDaddi Skrevet 22. april 2006 #1 Skrevet 22. april 2006 ...og de siste dagene går sååååå seint!!! Har så lyst til å bare få vite nå ) Orker ihvertfall ikke teste, orker ikke bli skuffet, best å leve i håpet. Har ikke nå følelse av at det har klaffet, litt mensmurring i ryggen og litt ømme pupper, ellers kjennes kroppen som vanlig. Sukk...er jo bare i 3 pp....men er så babysyk nå ) Noen flere som venter spent nå? Klem
Tulla84*Julian 15/2-07 Skrevet 23. april 2006 #2 Skrevet 23. april 2006 Venter oooooooooooooggggggggggg vvvveeeeennnntteerrr.IKM mandag.Blir litt uggen i magen av denne spenninga... Lykke til:)
MinaMamma Skrevet 23. april 2006 #3 Skrevet 23. april 2006 Jeg også!!! Har IKM i morgen og er så spent!!!!! Har sagt til mannen min at jeg tror jeg er gravid så nå er han helt i hundre også. Var egentlig ikke så lurt for da kan han bli like skuffet som meg. Håper vi er gravide!
#Aurora har tre gutter# Skrevet 23. april 2006 #4 Skrevet 23. april 2006 Har ikke ikm før 29 jeg da men lurer på om dere har fått mensen nå?noen som er gravid da?lykke til
DiddiDaddi Skrevet 23. april 2006 Forfatter #5 Skrevet 23. april 2006 IKM i dag, men ennå ingen mens...håpe håpe ) Kjenner ikke tegn til at TR skal komme heller, men plutselig er hun vel her... Det er jammen spennende dager på oss nå! Lykke til!! Vi får oppdatere hverandre )
otilde *14.05.2009* Skrevet 23. april 2006 #6 Skrevet 23. april 2006 Jeg venter og venter... Trodde jeg hadde IKM i helga, men negative graviditetstest både fredag og lørdag. Ingen mens å spore enda, så jeg har ikke gitt opp håpet :-) Har kun 11-12 dager melleom EL og mens jeg da, så det er vel først i dag/morgen at det har gått 14 dager siden EL. Skal teste igjen i morgen, fryktelig spent! Så flink du er Stinemor78, som greier å la være å teste... Vondt å se den negative testen ja, men jeg greier ikke la være! Lykke til med testing i morgen da!!
otilde *14.05.2009* Skrevet 23. april 2006 #7 Skrevet 23. april 2006 Blingset på datoen jeg, trodde dette var et nytt innlegg :-) Beklager! Lykke til likevel :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå